ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گارمین از یک ساعت هوشمند با قابلیت پخش مستقل موزیک رونمایی کرد

اگر همیشه دوست داشته اید که بدون وابستگی به موبایل، مستقیما از ساعت هوشمندتان به موسیقی گوش بدهید خبر خوشحال کننده ای برایتان داریم. شرکت گارمین امروز در جریان نمایشگاه CES ساعت هوشمندی معرفی کرده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۵

اگر همیشه دوست داشته اید که بدون وابستگی به موبایل، مستقیما از ساعت هوشمندتان به موسیقی گوش بدهید خبر خوشحال کننده ای برایتان داریم. شرکت گارمین امروز در جریان نمایشگاه CES ساعت هوشمندی معرفی کرده که از پس انجام این کار بر می آید.

ساعت هوشمند Forerunner 645 Music به جی پی اس داخلی مجهز است و می تواند 500 آهنگ را در حافظه خود ذخیره کند تا با اتصال مستقیم به ایرفون های بلوتوث بتوانید به آن ها گوش بدهید.

Forerunner 645 Music برای ورزشکاران طراحی شده، بنابراین قابلیت هایی مثل ثبت حرکات ورزشی مثل دویدن، دوچرخه سواری و شنا را هم به شما ارائه می کند. این ساعت از سرویس های استریم موزیک مثل iHeartRadio هم پشتیبانی به عمل می آورد ضمن این که می توانید موسیقی هایتان را مستقیما از رایانه در حافظه آن بارگذاری کنید.

ساعت هوشمند جدید گارمین نخستین ساعت سری Forerunner این شرکت محسوب می شود که به بدنه فولادی مجهز شده، و نمایشگر همیشه روشن رنگی و پشتیبانی از Garmin Pay و Running Dynamics Pod برای ثبت طول قدم ها و آهنگ قدم زنی از خصوصیات مهم آن به شمار می آیند.

باتری این ساعت هوشمند با یک بار شارژ می تواند به مدت یک هفته در حالت استفاده عادی دوام بیاورد، هر چند اگر جی پی اس را فعال و شروع به پخش موسیقی کنید این میزان به 5 ساعت کاهش می یابد.

ساعت هوشمند Forerunner 645 Music هم اکنون با قیمت پایه 450 دلار در بازار به فروش می رسد، هر چند نسخه دیگری از آن هم روانه بازار شده که قابلیت موزیک را ندارد که با قیمت 400 دلار می توانید آن را تهیه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی