ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از اسپیکر بی سیم جدید VL5 پرده برداشت

سامسونگ امروز و در جریان نمایشگاه CES، از جدیدترین اسپیکر بی سیم خود موسوم به VL5 رونمایی به عمل آورد. این اسپیکر نازک و استثنایی از یک دکمه چرخنده مغناطیسی بهره می برد که کاری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۲۴

سامسونگ امروز و در جریان نمایشگاه CES، از جدیدترین اسپیکر بی سیم خود موسوم به VL5 رونمایی به عمل آورد. این اسپیکر نازک و استثنایی از یک دکمه چرخنده مغناطیسی بهره می برد که کاری همانند سرفس دایال مایکروسافت را برای کنترل حجم صدای دستگاه انجام می دهد.

این دکمه می تواند به هر سطح مغناطیسی بچسبد تا بتوانید با یک چرخش ساده، حجم صدای دستگاه را کم و زیاد کنید. طول این اسپیکر به حدود 60 سانتی متر می رسد، اما فقط چند اینچ قطر دارد.

سامسونگ دو رنگ سیاه و نقره ای را برای این اسپیکر در نظر گرفته و به لطف استفاده از تکنولوژی صوتی شرکت AKG (که اخیرا آن را خریداری کرده) پخش صدا با کیفیت استودیویی را به شما وعده می دهد.

اسپیکر VL5 دارای سه ووفر 5 اینچی است که دو بلندگوی کوچک نیز آن را همراهی می کنند. همچنین سامسونگ به غیر از این مدل، از نسخه کوچک تر این اسپیکر به نام VL3 هم رونمایی کرده که در ابعاد یک رادیوی ترانزیستوری بوده و فقط از دو بلندگوی کوچک و یک ووفر برخوردار است.

هر دو مدل VL5 و VL3 از قابلیت اتصال به وای فای بهره می برند و می توان از طریق اپلیکشن SmartThings سامسونگ نیز آن ها را کنترل کرد. البته نکته ناامیدکننده اینجاست که این دو اسپیکر با سیستم Multiroom سامسونگ سازگار نمی شوند.

غول کره ای هنوز قیمت و زمان عرضه این دو اسپیکر را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی