ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماسک خواب هوشمند دریم‌لایت، استراحت را وارد مرحله جدیدی می‌کند

شرکت‌ها هر سال سعی دارند با معرفی گجت‌های کاربردی در نمایشگاه CES، کیفیت زندگی کاربران را دستخوش تغییر نموده و شرایط موجود را ارتقا دهند. شرکتی با نام دریم لایت نیز با تولید یک ماسک ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۴

شرکت‌ها هر سال سعی دارند با معرفی گجت‌های کاربردی در نمایشگاه CES، کیفیت زندگی کاربران را دستخوش تغییر نموده و شرایط موجود را ارتقا دهند. شرکتی با نام دریم لایت نیز با تولید یک ماسک خواب هوشمند تلاش کرده استراحت را وارد مرحله جدیدی کند.

ماسک خواب هوشمند

این ماسک خواب هوشمند به نوعی طراحی شده که از ورود هرگونه نور جلوگیری کرده و تاریکی مطلق می‌آفریند. البته این تنها قابلیت این محصول  نیست و وجود مدارهایی تاشو در داخل این ماسک خواب هوشمند موجب گشته که امکاناتی نظیر چهار بلندگوی کوچک، حسگر‌های اشعه‌ی فراسرخ، یک ضربان‌سنج چشمی و دو پنل LED در آن تعبیه گردد.

ماسک خواب هوشمند

این محصول در حین راحتی پرکاربرد نیز هست چرا که در مواقع نیاز می‌تواند ۱۵ دقیقه نور ملایم نارنجی به چشم کاربر بتابد که به ترشح هورمون ملاتونین بیانجامد. تولید این هورمون که به وسیله‌ی غدهٔ کوچکی در مغز صورت می‌گردد، می‌تواند چرخهٔ خواب و بیداری در بدن را تنظیم کند.

ماسک خواب هوشمند

در زمان معین هم این گجت با تابیدن نوری سبز رنگ به پشت پلک‌ها، فرد را به آرامی بیدار می‌نماید که بسیار خوشایند خواهد بود.

بلند‌گو‌های این محصول درحالیکه توانایی از بین بردن صدای اطراف را دارند ‌قادرند به گجت دیگری متصل شده و موسیقی‌ دلخواه کاربر را پخش نمایند.

ماسک خواب هوشمند

همیچنین این ماسک به‌همراه اپلیکشینی عرضه خواهد شد که می‌توان با استفاده از آن زمان خواب و نحوه به خواب رفتن را اندازه‌گیری و بررسی نمود.

ماسک خواب هوشمند

به گفته‌ی بنیان‌گذار شرکت دریم لایت، این گجت با یک‌بار شارژ شدن می‌تواند ۴ شب را سپری کند. اگرچه در صورت استفاده از بلند‌گو‌های این محصول این زمان کوتاه تر خواهد بود.

دریم لایت قصد دارد تا ماه آتی این ماسک خواب هوشمند را با قیمت اولیه‌ی ۱۰۰ دلار عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid apk 2024
    omid apk 2024 | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    عالیه قیمتش هم عالیه مخصوصا واسه ی کسایی که مثله من کم خوابی دارن.

مطالب پیشنهادی