ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سنهایزر هدفون حرفه ای HD 820 را برای شیفتگان صدا معرفی کرد

دوستداران حرفه ای صدا و موسیقی معمولاً هدفون سنهایزر HD 800 S را بهترین محصول کنونی در بازار می دانند که البته قیمت بسیار بالایی هم دارد. حال این شرکت خوشنام آلمانی محصول جدیدی به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۲۵

دوستداران حرفه ای صدا و موسیقی معمولاً هدفون سنهایزر HD 800 S را بهترین محصول کنونی در بازار می دانند که البته قیمت بسیار بالایی هم دارد. حال این شرکت خوشنام آلمانی محصول جدیدی به نام HD 820 را به نمایشگاه CES در شهر لاس وگاس آمریکا آورده تا همگان را شگفت زده نماید.

مدل 820 در واقع نسخه ایزوله مدل 800S به شمار می رود و شما را از محیط اطراف جدا می کند. در واقع مدل 800S بخشی از صدای محیط را نیز همراه موسیقی به درون گوش شما می فرستاد و صدای هدفون را برای اطرافیان هم پخش می کرد. این سبک طراحی پشت-باز (open-back) دلیل کاملاً منطقی دارد، چون هدفون های بسته معمولاً به خاطر ارتعاشات و بازتاب ناخواسته صدا درون محفظه، شفافیت و وضوح هدفون های باز را ندارند و به همین دلیل است که هر سال عنوان بهترین هدفون به محصولات پشت-باز نظیر 800S یا Focal Utopia می رسد.

سنهایزر تصمیم گرفته همچنان اجزای داخلی هدفون را پیش روی شما قرار دهد و به همین دلیل از بدنه شیشه ای در طراحی HD 820 استفاده کرده که روکش محافظ گوریلا گلس هم دارد. انحنای جزئی این شیشه باعث می شود تا انعکاس ناخواسته در محفظه هدفون به حداقل برسد.

«اکسل گرل» مهندس ارشد هدفون های سنهایزر می گوید HD 820 قواعد بازی را در این حوزه تغییر خواهد داد و صدایی استثنایی و بی رقیب را برای شما پخش خواهد کرد. به گفته او، هدفون جدید سنهایزر صدایی دقیقاً مشابه نمونه اصلی و ضبط شده در استودیو را تولید می کند که البته چنین ادعایی در مورد هدفون های بسته، کمی آمیخته به اغراق به نظر می رسد.

در بین تغییرات جزئی HD 820 نسبت به نسل قبل می توان به پدهای جدید با ترکیبی از چرم مصنوعی و الیاف میکروفیبر اشاره کرد که عایق خوبی بین شنونده و محیط به وجود می آورند. کانکتور این هدفون هم از نوع 4.4 میلیمتری Pentaconn است که هم اکنون در محصولات حرفه ای جایگزین جک 3.5 میلیمتری شده است.

هدفون HD 820 سنهایزر از اوایل تابستان سال جاری میلادی وارد بازارهای جهانی می شود اما قطعاً دیدن برچسب قیمت 2400 دلاری آن اشک به چشمانتان خواهد آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • علی رضا
    علی رضا | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    قیمتشو که دیدم هی چندبار گوشیو عقب و جلو بردم که دقیق زوم کنم روش ! اما جدای از شوخی برای موسیقی هرچقدر هزینه کنین همونقدر بهره میبرین ...

  • amir nori
    amir nori | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    زیبا
    اما زشت

    • emad.atf
      emad.atf | ۱۸ دی ۱۳۹۶

      ?

  • Vortex ?️
    Vortex ?️ | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    یکی از بهترین برندا در زمینه صدا

  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    وات د فاز 2400 دلار ایفونx با 1000 دلاری بودنش تو ایران میشه 5 میلیون و 600 هزار تومن
    حالا اینو کجای دلم بزارم اخه؟
    دیجیاتو جدیدا داری جوک و شوخی تحویلمون میدیا
    اصلا چرا این مطلبو گذاشتی
    واقعا اشکم در امد خالو

مطالب پیشنهادی