ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ اچ پی اسپکتر x360 15
تکنولوژی

اچ پی نسل جدید لپ تاپ اسپکتر x360 15 را به پردازنده AMD مجهز کرد

شرکت اچ پی دو لپ تاپ جدید را با خود به نمایشگاه CES2018 آورده است. البته به مانند بسیاری از لپ تاپ های حاضر در لاس وگاس امسال، این محصولات نیز بیشتر یک به روز ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۳

شرکت اچ پی دو لپ تاپ جدید را با خود به نمایشگاه CES2018 آورده است. البته به مانند بسیاری از لپ تاپ های حاضر در لاس وگاس امسال، این محصولات نیز بیشتر یک به روز رسانی به حساب می آیند تا مدلی کاملاً جدید. دو محصول مورد بحث یکی نسل تازه اسپکتر x360 15 با پردازنده AMD و نسخه تازه مدل Envy x2 با پردازنده ساخت اینتل هستند.

اسپکتر x360 15 یکی از نخستین لپ تاپ های دنیاست که قرار است با پردازنده های نسل هشتم کمپانی AMD و پردازشگر گرافیکی رادئون RX وگا راهی بازار شود. دیگر تفاوت این محصول با نسل قبل از آن افزوده شدن دکمه های عددی به سمت راست کیبورد آن است که آن را برای ورود اطلاعات عددی کاملاً ایدآل می کند.

اسپکتر x360 15

جز مواردی که به آنها اشاره شد، محصول مورد بحث تفاوتی با نسل قبل از خود ندارد و قرار است از روز ۱۸ مارس ۲۰۱۸ (۲۷ اسفند) با قیمت پایه ۱۳۷۰ دلار روانه بازار آمریکا شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Super.Geek
    Super.Geek | ۲۱ دی ۱۳۹۶

    متاسفانه در ترجمه مشکلات اساسی وجود داره دوستان. پردازنده AMD نیست بلکه از چیپست مشترک Intel+AMD استفاده شده. یعنی اینتل پردازنده رو ساخته و AMD گرافیک مجتمع رو. لطفا اصلاح کنید.

مطالب پیشنهادی