ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از کروم باکس 3 رونمایی کرد؛ سیستم عامل گوگل روی کامپیوتری کوچک

ایسوس از سال ۲۰۱۴ کروم بوک های متنوعی با سیستم عامل سبک گوگل به بازار عرضه کرده است، اما حالا در نمایشگاه CES 2018 شاهد اضافه شدن یک کامپیوتر کوچک با همین سیستم عامل به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۱

ایسوس از سال ۲۰۱۴ کروم بوک های متنوعی با سیستم عامل سبک گوگل به بازار عرضه کرده است، اما حالا در نمایشگاه CES 2018 شاهد اضافه شدن یک کامپیوتر کوچک با همین سیستم عامل به خانواده محصولات همین شرکت هستیم. البته هنوز اطلاعات زیادی در مورد این محصول در دست نیست اما بر اساس آنچه می دانیم، کامپیوتر جدید ایسوس Chromebox 3 نام دارد. این محصول به پردازنده ای از نسل هشتم اینتل و حافظه رم از نوع DDR4-2400 مجهز است. از جمله درگاه های در نظر گرفته شده برای محصول می توان به درگاه شبکه، USB-C 3.1، دیسپلی پورت و HDMI اشاره کرد که دو مورد آخر به گفته سازنده از توانایی انتقال تصویر 4K برخوردار هستند.

کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل کروم برای عملکرد خود به سرویس های اینترنتی وابسته هستند و عمدتاً به شکل لپ تاپ هایی ارزان قیمت ساخته می شوند، اما ایسوس تصمیم گرفته این سیستم عامل را روی کامپیوتر کوچک خود هم امتحان کند. البته کروم باکس 3 با چنین ویژگی می تواند یک ابزار خانگی برای استریم کردن ویدیو از سرویس های اینترنتی روی تلویزیون 4K شما باشد، اما باید منتظر بمانیم عرضه دستگاه آغاز و میزان استقبال کاربران از این ایده مشخص شود. البته شرکت تایوانی هنوز زمان دقیق عرضه دستگاه را هم اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی