ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باتری فوق ظرفیت PowerHouse 200 محصول Anker
تکنولوژی

معرفی باتری ظرفیت بالا و قابل حمل Anker با توان ۲۰۰ وات ساعت

کمپانی Anker در خلال CES امسال از نسل دوم باتری فوق ظرفیت و قابل حمل «PowerHouse 200 » با توان ۲۰۰ وات ساعت پرده برداشت. محصولی که نسبت به نسل قبل خود کوچکتر، سبک تر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

کمپانی Anker در خلال CES امسال از نسل دوم باتری فوق ظرفیت و قابل حمل «PowerHouse 200 » با توان ۲۰۰ وات ساعت پرده برداشت. محصولی که نسبت به نسل قبل خود کوچکتر، سبک تر و حدود ۴۰ درصد ارزان تر شده است.

شاید بتوان PowerHouse 200 را معادل یک باتری ماشین با طراحی بسیار زیباتر و قابلیت شارژ مستقیم انواع گجت ها و لوازم برقی با قابلیت حمل بهتر به حساب آورد. کاربردهای این باتری قابل حمل تقریباً بی شمار است و در خانه، محل کار و مسافرت های طولانی در دل طبعیت بسیار به کار شما خواهد آمد.

وزن حدود ۳ کیلوگرمی آن گرچه چندان سبک به حساب نمی آید، اما با توجه به ظرفیت شارژدهی آن و نحوه طراحی تسمه نگدارنده، کاملاً قابل قبول است. پورت های خروجی آن نیز از تنوع کاملی برخوردار بوده و از پریز ۱۱۰ یا ۲۲۰ ولت گرفته تا درگاه USB را برای شارژ انواع گجت ها شامل می شود. نمایشگر تک رنگ تعبیه شده در پنل جلویی آن نیز اطلاعات بسیار خوبی در خصوص ظرفیت انرژی باقی مانده و میزان مصرف آن در واحد زمان ارائه می دهد.

باتری فوق ظرفیت و قابل حمل PowerHouse 200 محصول Anker با قیمت ۳۰۰ دلار از تابستان امسال در بازار آمریکا قابل خریداریی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rasoul norouzi
    rasoul norouzi | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    خیلی خوب و کاربردیه این وسیله

  • rahim kh11
    rahim kh11 | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    چند ماه میگیم بابا اپ اندروید مشکل داره . هی میگید بزودی ! خب لطفا این اپ اندروید رو درست کنید و یه اپ واسه ios بدید بیرون ! یعنی ی اپدیت باگ فیکس نمی تونید بدید بیرون !!!؟؟؟

مطالب پیشنهادی