ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با ابزار جدید Nvidia Freestyle می توانید به بازی ها فیلتر رنگی اضافه کنید

این روزها اضافه کردن فیلتر به تصاویر اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به کار رایجی تبدیل شده است. اما حالا شرکت نام آشنای انویدیا امکانی فراهم کرده که همین فیلترها را به بازی های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۵

این روزها اضافه کردن فیلتر به تصاویر اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به کار رایجی تبدیل شده است. اما حالا شرکت نام آشنای انویدیا امکانی فراهم کرده که همین فیلترها را به بازی های ویدیویی هم اضافه کنید.

ابزار جدید انویدیا که Nvidia Freestyle نام دارد، به عنوان یک قابلیت جدید به برنامه GeForce Experience اضافه خواهد شد. فری استایل دارای ۱۵ فیلتر مختلف است و ۳۸ گزینه مجزا برای تنظیم این فیلترها در اختیارتان قرار می دهد.

از جمله این فیلترها می توان به سیاه و سفید، Sepia (رنگ قهوه ای-قرمز)، Vignette، حالت شب، رترو و فیلتر نقطه ای کردن تصاویر اشاره کرد. انویدیا اعلام کرده که در حال حاضر ۱۰۰ بازی شامل بتلفیلد ۳، کال آو دیوتی بلک آپس ۳، اسسینز کرید، کاپ هد، دیابلو ۳ و World of Warcraft: Legion از این خصوصیت پشتیبانی می کنند که به مرور زمان شاهد افزایش آن ها خواهید بود.

گیمرها به لطف این ابزار می توانند تنظیمات شدت و میزان اشباع رنگ ها را تغییر داده و از طریق یک منوی داخلی فیلترها را روی بازی ها اعمال کنند. همچنین با فعالسازی حالت شب، گیمرها می توانند فشار وارده به چشم ها هنگام بازی در شب را کاهش بدهند و حالتی هم وجود دارد که در صورت استفاده از آن افراد کوررنگ می توانند تفاوت رنگ ها در بازی را راحت تر تشخیص دهند.

Nvidia Freestyle در تاریخ ۹ ژانویه به شکل نسخه بتا در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی