ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

UV Sense
تکنولوژی

با حسگر 9 میلیمتری لورئال می دانید چقدر زیر آفتاب بمانید

رویداد CES تنها به کمپانی های دیجیتالی محدود نمی شود و شرکت های دیگری مانند «لورئال» که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد نیز گجت های خاص خود را در این نمایشگاه معرفی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

رویداد CES تنها به کمپانی های دیجیتالی محدود نمی شود و شرکت های دیگری مانند «لورئال» که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد نیز گجت های خاص خود را در این نمایشگاه معرفی می کنند.

این کمپانی که دو سال قبل برچسبی را برای اندازه گیری اشعه UV معرفی کرده بود که این بار «UV Sense» را به CES آورده که یک سنسور بی نیاز از باتری است و میزان قرار گرفتن پوست در معرض تشعشعات UV را برآورد می کند.

UV Sense که تنها 2 میلی متری ضخامت و 9 میلی متر قطر دارد برای قرار گرفتن روی ناخن ها طراحی شده است.UV Senseقسمت پایینی این گجت از لایه ای چسبناک برخوردار است و صورت ضعیف شدن آن می توان از لایه های اضافه دیگری که درون جعبه قرار دارند، استفاده کرد.

این گجت داده های ذخیره شده را از طریق NFC به اپلیکیشن های اندروید و iOS مخصوص به موبایل ارسال می کند. اپلیکیشن نیز علاوه بر نمایش این داده ها، اطلاعات و آموزش های مناسبی را درباره اشعه UV و اثرات جانبی آن در اختیار کاربر قرار می دهد.

UV Sense از تابستان سال آینده و با قیمتی کمتر از 50 دلار روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی