ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستبند هوشمند Sgnl
تکنولوژی

با دستبند Sgnl تماس های صوتی را از طریق انگشت خود بشنوید

استارتاپ کره ای «Innomdle Lab» که تعدادی از مهندسین سابق سامسونگ آن را پایه گذاری کرده اند به زودی نخستین محصول خود را روانه بازار خواهد کرد. دستبند Sgnl قادر است تا صدای ورودی تماس ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۰

استارتاپ کره ای «Innomdle Lab» که تعدادی از مهندسین سابق سامسونگ آن را پایه گذاری کرده اند به زودی نخستین محصول خود را روانه بازار خواهد کرد. دستبند Sgnl قادر است تا صدای ورودی تماس های صوتی را از طریق انگشت دست به گوش شما برساند.

برای این کار تنها کافیست که این دستبند را با موبایل هوشمند خود جفت کنید و سپس آن را به مچ دستتان ببندید. حال با دریافت تماس می توانید نوک انگشت دست خود را روی گوشتان قرار داده و به کمک فناوری القای صوتی صدای مخاطب خود را بشنوید.

دستبند هوشمند Sgnl

البته دستبند Sgnl کاربردهای دیگری نیز دارد. از جمله ردیابی فعالیت های بدنی کاربر و نمایش اعلان ها. ضمن این که می توانید بدون نیاز به تلفن همراهی برای اتصال، از آن به عنوان یک دستبند سلامتی زیبا و لوکس استفاده نمایید.

کیفیت صدای تولیدی این محصول کاملاً قابل قبول است، گرچه احتمال دارد صحنه فرو کردن انگشت درون گوش برای انجام یک مکالمه تلفنی در خیابان تا حدودی عجیب و غیر معمول به نظر برسد.

دستبند هوشمند Sgnl

Innomdle Lab وعده داده که نخستین محصول خود را تا ماه مارس (اسفند ماه) روانه بازار سازد. گرچه فعلاً در خصوص قیمت آن صحبتی به میان نیامده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    جالب و شگفت انگیزه

  • ami_ald
    ami_ald | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    اپلیکیشن موبایلون خرابه امروز هر خبری رو باز میکنم از نرم افزار میپره بیرون

مطالب پیشنهادی