ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین AEE Mokacam رونمایی شد؛ کوچک ترین اکشن کم دنیا با کیفیت 4K

شرکت AEE Aviation Technology امروز در جریان نمایشگاه CES از محصول جدید خود AEE Mokacam رونمایی کرد؛ یک اکشن کم با کیفیت فیلمبرداری 4K که از نظر ابعاد کوچک ترین دوربین دنیا در نوع خودش محسوب می شود. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۹

شرکت AEE Aviation Technology امروز در جریان نمایشگاه CES از محصول جدید خود AEE Mokacam رونمایی کرد؛ یک اکشن کم با کیفیت فیلمبرداری 4K که از نظر ابعاد کوچک ترین دوربین دنیا در نوع خودش محسوب می شود.

AEE Mokacam که به یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی ساخت سونی مجهز شده، می تواند با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و کیفیت 4K فیلمبرداری کند و امکاناتی مثل کنترل دستی شاتر، تشخیص حرکت و لرزش گیر نرم افزاری جزو مهم ترین قابلیت های آن هستند. همچنین به لطف یک میکروفون داخلی، می توانید در عین ضبط ویدیوهای با کیفیت از ضبط صدا با کیفیت HD هم لذت ببرید.

این اکشن کم علاوه بر ارائه کیفیتی فوق العاده بالا در فیلمبرداری، برای عکاسی هم بهینه سازی شده و وسیله بسیار کارآمدی هم برای این کار ظاهر می شود. AEE برای ساخت SoC این دوربین ورزشی با شرکت Ambarella وارد همکاری شده که تا کنون تکنولوژی منحصر به فرد خود را در ساخت چیپ بسیاری از دوربین های GoPro به کار گرفته است.

اما در کنار خصوصیات سخت افزاری، شرکت AEE ادعا می کند که دوربین جدیدش برای کار بسیار ساده تر از دیگر اکشن کم هایی است که در بازار دیده می شوند. با نگاهی به بدنه دوربین AEE Mokacam تنها دو دکمه فیزیکی را روی آن مشاهده می کنید که یاد گرفتن وظایف آن ها مطمئنا برای هیچ کس نمی تواند کار دشواری باشد.

AEE Mokacam به عنوان یک دوربین دو منظوره برای فیلمبرداری و عکاسی معرفی شده که می تواند در شرایط نیاز به گرفتن عکس، تنظیمات کاملی برای شخصی سازی شاتر در اختیارتان قرار بدهد.

این دوربین ورزشی از یک باتری مغناطیسی برخوردار است که نه تنها شارژ وسیله را نگه می دارد، بلکه خاصیت آهنربایی هم دارد و می توان آن را برای فیلمبرداری به سطوح فلزی مثل بدنه دوچرخه یا تابلوهای خیابانی به راحتی چسباند.

اگر چه AEE Mokacam ضد آب نیست، اما همراه با کیس محافظی روانه بازار شده که به لطف آن می توانید دوربین را تا عمق ۳۶ متری به زیر آب ببرید. این دوربین که هنوز ابعاد دقیقش اعلام نشده، قرار است که تا پایان ماه جاری با قیمت ۲۷۹ دلار از وبسایت آمازون در آمریکا قابل خریداری باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی