ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عینک‌ هوشمند Vuzix Blade
تکنولوژی

رونمایی برادر دوقلوی گوگل گلس در CES 2018؛ با عینک‌ هوشمند Vuzix Blade آشنا شوید

شرکت Vuzix از عینک‌های واقعیت افزوده خود در نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهد نمود. این شرکت به بازار و تکنولوژی ساخت عینک‌های واقعیت افزوده آشنا است اما محصول جدید این کمپانی با نام عینک‌ هوشمند Vuzix ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

شرکت Vuzix از عینک‌های واقعیت افزوده خود در نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهد نمود. این شرکت به بازار و تکنولوژی ساخت عینک‌های واقعیت افزوده آشنا است اما محصول جدید این کمپانی با نام عینک‌ هوشمند Vuzix Blade احتمالا سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد چرا که ممکن است ذهن مخاطبین را به یاد پروژه‌ی جنجالی گوگل گلس بیاندازد.

درنگاه اول، عینک‌ هوشمند Vuzix Blade شاید به یک عینک آفتابی معمولی شباهت داشته باشد اما زیر ظاهر زیبا و جذاب آن، تکنولوژی شبیه به گوگل گلس به کار رفته است.

عینک‌ هوشمند Vuzix Blade

توانایی نمایش اطلاعات در میدان دید، اتصال به اینترنت و دوربینی برای عکس‌برداری و ضبط ویدیو، از جمله امکانات این گجت هوشمند به شمار می‌روند.

این محصول به تمامی امکانات تلفن‌های هوشمند مجهز است، از این رو در واقع موبایلی است که می‌توان بدون دست از آن‌ استفاده نمود.

عینک‌ هوشمند Vuzix Blade در حقیقت به عنوان جایگزینی اقتصادی برای مدل‌های گرانتر M100 و M300 این شرکت طراحی شده است

محصول یاد شده می‌تواند بهترین همراه برای موبایل‌های تحت اندروید و iOS  باشد چرا که به کاربران اجازه داده با ارتباط همیشگی به اینترنت، لحظه‌ای را از دست ندهند. یک اپلیکشین به خصوص وظیفه ارتباط مستقیم میان تلفن همراه و عینک را بر عهده داشته که با هردو سیستم‌عامل مذکور هماهنگ است.

عینک‌ هوشمند Vuzix Blade

پشتیبانی دستگاه یاد شده از اندروید توسط این محصول بدین معنی خواهد بود که بسیاری از تولید کنندگان قابلیت توسعه‌ی نرم‌افزار‌هایی بر اساس ویژگی‌های به خصوص این عینک را دارند. اگرچه شرکت Vuxiz هنوز نگفته محصولش توانایی پشتیبانی از اپ‌های موجود در گوگل پلی را دارد یا خیر اما مسلماً کاربران ‌می‌توانند اپلیکشین‌هایی را به طور مستقیم در این گجت نصب نمایند.

پک مخصوص توسعه‌دهندگان عینک‌ هوشمند Vuzix Blade با قیمت ۴۹۵ دلار عرضه خواهد شد که شامل نرم افزار مخصوص، یک یونیت تست تایید طراحی پیش تولید می‌شود. لازم به ذکر است که تاریخ عرضه و قیمت خرده فروشی این محصول هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی