ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیلیپس از تلویزیون هوشمندی برای آشپزخانه و مجهز به گوگل اسیستنت رونمایی کرد

شاید یک دستیار صوتی نتواند شما را برای خرد کردن سبزیجات کمک کند، اما می تواند با راهنمایی هایش از شما یک آشپز حرفه ای بسازد. به همین خاطر است که شرکت نام آشنای فیلیپس ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۵۶

شاید یک دستیار صوتی نتواند شما را برای خرد کردن سبزیجات کمک کند، اما می تواند با راهنمایی هایش از شما یک آشپز حرفه ای بسازد. به همین خاطر است که شرکت نام آشنای فیلیپس در جدیدترین اندروید TV مخصوص آشپزخانه خود به نام 7703، از قدرت دستیار هوشمند گوگل اسیستنت بهره گرفته است.

این تلویزیون هوشمند اندرویدی به یک نمایشگر 24 اینچی مجهز شده و دارای پایه بزرگی است که نقش یک اسپیکر بلوتوث 16 واتی را هم برای شما ایفا می کند. تلویزیون 7703 فیلیپیس به کروم کست هم متصل می شود تا بتوانید محتوا را از موبایل به سرعت روی آن انتقال بدهید.

اما مهم ترین خصوصیت این تلویزیون، بدون شک چیزی نیست جز حضور گوگل اسیستنت. به لطف بهره گیری از این دستیار هوشمند و وجود یک میکروفون داخلی، می توانید در حین آشپزی و بدون دخالت دست دستور پخت غذاها را از تلویزیون بپرسید تا آن ها را سریعا به نمایش بگذارد.

همچنین وقتی که غذایتان را آماده کردید هم می توانید از تلویزیون بخواهید که نت فلیکس را اجرا کرده یا برنامه مورد علاقه تان را پخش کند. مضاف بر این تلویزیون 7703 فیلیپس دارای دو پورت HDMI هم هست که می توان از آن برای اتصال کنسول های بازی یا ست تاپ باکس ها استفاده کرد.

گفتنی است که تلویزیون هوشمند فیلیپس نخستین محصول هوشمندی که برای آشپزخانه ها طراحی شده نیست و قبلا محصولات دیگری از سونی و Archos را در این زمینه شاهد بوده ایم. اگر چه هیچ کدام از این محصولات با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه نشدند، اما شاید فیلیپس در این حوزه شانس بیشتری نسبت به رقبایش داشته باشد.

این تلویزیون هوشمند اندرویدی قرار است که در نیمه دوم امسال روانه بازار شود اما قیمت دقیق آن هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی