ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نبولا کپسول ، پروژکتور و بلندگوی Anker به اندازه‌ی یک قوطی نوشابه است

انکر که سال گذشته با عرضه‌ پروژکتور‌ نبولا مارس، حضور در بازار پروژکتور‌ها را تجربه نمود، امسال قصد دارد مدل کوچک شده‌ی این محصول با نام نبولا کپسول روانه بازار نماید. نکته جالب اینجاست که ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

انکر که سال گذشته با عرضه‌ پروژکتور‌ نبولا مارس، حضور در بازار پروژکتور‌ها را تجربه نمود، امسال قصد دارد مدل کوچک شده‌ی این محصول با نام نبولا کپسول روانه بازار نماید. نکته جالب اینجاست که گجت مذکور به اندازه‌ی یک قوطی نوشابه است.

این محصول که ابتدا شهریور ماه امسال رونمایی شده بود، یک پروژکتور با پشتبانی سیستم عامل اندروید است که می‌توان از آن به عنوان یک بلندگوی بلوتوثی نیز استفاده کرد.

این محصول که از تمام تجربیات پروژکتور‌ نبولا مارس بهره گرفته، به نوع خاصی طراحی شده که تداعی کننده‌ی شکل یک قوطی نوشابه است.

امروز در جریان نمایشگاه CES شرکت چینی Anker اعلام نمود که قصد دارد این پروژکتور و بلندگوی ۴۰۰ گرمی را به قیمت ۳۵۰ دلار عرضه کند. در حالی که این محصول در کمپین اولیه‌ی خود تنها با قیمت ۲۰۰ تا ۲۷۰ قابل خریداری بود.

در مقابل اندازه‌ی بسیار کوچک، انکر مجبور شده توانایی‌های محصول خود را کاهش دهد. به همین دلیل، مشخصات این محصول آنقدر درخشان و خیره‌کننده نیست. این پروژکتور تنها می‌تواند وضوح تصویری با ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل ارائه کند و هنوز از نسخه‌ی تلویزیون اندرویدی استفاده می‌کند که پروژکتور قدیمی نبولا مارس بهره‌ می‌برد.

این پروژکتور تصاویری با ۱۰۰ لومن روشنایی روی پرده‌ی نمایش انداخته که به هیچ‌وجه روشنایی قابل قبولی ندارد اما می‌تواند با یک‌بار شارژ ۴ ساعت ویدیو و ۳۰ ساعت موسیقی پخش کند. این مشخصات و ابعاد ۱۲ در ۷ سانتیمتری نبولا کپسول می‌تواند آن‌را به گجت قابل حمل مطلوبی برای سفر‌های مختلف تبدیل نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی