ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدست تئاتر خانگی Eagle شما را نسبت به اتفاقات پیرامون هشیار نگه می دارد

هدست های تئاتر خانگی تا به امروز دچار پیشرفت های فراوانی شده اند، اما هنوز مشکلی یکسان در میان تمام آنها به چشم می خورد؛ این هدست ها صورت و چشمان شما را کاملاً می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

هدست های تئاتر خانگی تا به امروز دچار پیشرفت های فراوانی شده اند، اما هنوز مشکلی یکسان در میان تمام آنها به چشم می خورد؛ این هدست ها صورت و چشمان شما را کاملاً می پوشانند. بنابراین اطرافیان شما معمولاً قادر به جلب توجه تان نیستند مگر اینکه به روی شانه تان بزنند.

برای حل این مشکل، دو کمپانی Kopin و Pico Interactive از نسخه آزمایشی یک پوشیدنی تئاتر خانگی به نام The Eagle رونمایی کرده اند که صفحه ای معادل 80 اینچ در دنیای واقعی را مقابل دیدگان قرار می دهد و در عین حال، هشیاری کاربر نسبت به جهان واقعی را حفظ می کند. البته این موضوع بدان معنا نیست که می توانید هنگام قرار دادن هدست روی سر، به راحتی در محیط حرکت کنید.

هدست Eagle از یک جفت نمایشگر 0.49 اینچی OLED بهره می برد که به رزولوشن 720p محدود شده اند

همانطور که جای تعجب نخواهد داشت، نمایشگرهای هدست، اصلی ترین عناصر آن به شمار می آیند. Eagle از یک جفت نمایشگر 0.49 اینچی OLED بهره می برد که گرچه به رزولوشن 720p محدود شده اند، اما تا سقف روشنایی 1000 نیت را مورد پشتیبانی قرار می دهند و مصرف انرژی اندکی دارند. علاوه بر این، خبری از طراحی تبدیل پذیر هدست Glyph کمپانی Avegent نیز نیست و به همین خاطر، Eagle هنگامی که به دنبال شنیدن صرف موسیقی باشید کاربرد چندانی ندارد.

اگرچه بسیاری از کاربران ممکن است از همین حالا مشتاق تجربه Eagle باشند، به نظر می رسد که Pico برای عرضه اولیه دیوایس خود در کشور چین برنامه ریزی کرده و فعلاً صحبتی درباره اقصی نقاط جهان به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی