ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیو پروژکتور ایسر V6820M/i با دستیار دیجیتالی آمازون رونمایی شد

ایسر مدتی پیش اعلام کرد دستیار دیجیتالی آمازون که الکسا نام دارد، از ابتدای سال ۲۰۱۸ به برخی کامپیوترهای این شرکت اضافه خواهد شد، محصولاتی از جمله لپ تاپ های سری اسپایر، اسپین، سوییچ، سوییفت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۱

ایسر مدتی پیش اعلام کرد دستیار دیجیتالی آمازون که الکسا نام دارد، از ابتدای سال ۲۰۱۸ به برخی کامپیوترهای این شرکت اضافه خواهد شد، محصولاتی از جمله لپ تاپ های سری اسپایر، اسپین، سوییچ، سوییفت و کامپیوتر های یکپارچه سری اسپایر. به گفته ایسر همه کامپیوترهای این شرکت که به فناوری تشخیص صدای هوشمند اینتل مجهز باشد، از قابلیت دریافت دستورات صوتی با الکسا پشتیبانی می کنند. لپ تاپ هایی که به فناوری Purified ایسر مجهز باشند هم ۴ میکروفون دیجیتالی دوربرد دارند و قادر هستند از فاصله ۲.۷۴ متر دستورات صوتی را دریافت نمایند. در نهایت به محصولات مجهز به میکروفون دوگانه می رسیم که حداکثر فاصله آنها برای دریافت دستورات صوتی ۰.۹۱ متر در نظر گرفته شده است.

اما شرکت تایوانی حالا در نمایشگاه CES 2018 از یک ویدیو پروژکتور جدید به نام V6820M/i پرده برداشته که قادر است دستورات صوتی را با الکسا دریافت کند و یکی از اولین محصولات مجهز به این قابلیت به حساب می آید. این محصول تصاویر را با رزولوشن 4K (یا ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل) و تا ابعاد ۱۲۰ اینچ نمایش می دهد. ویدیو پروژکتور جدید برای خلق تصاویر با جلوه سینمایی از استانداردهای HDR و Rec. 709 پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های پروژکتور جدید ایسر می توان پشتیبانی از HDMI سه بعدی تا رزولوشن Full HD و حالت کم صدا را نام برد که البته فقط تا رزولوشن 1080p کار می کند و میزان صدای تولیدی دستگاه را تا ۱۹ دسیبل کاهش می دهد.

شرکت تایوانی در حال حاضر قیمت و زمان عرضه دستگاه را مشخص نکرده است، اما انتظار می رود این اتفاق اوایل سال ۲۰۱۸ و همزمان با عرضه اولین کامپیوترهای مجهز به دستیار دیجیتالی الکسا توسط این شرکت باشد. در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویر بیشتری از ویدیوپروژکتور جدید V6820M/i مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی