ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمربند ۸۰۰ دلاری مجهز به ایربگ از سالمندان محافظت می‌کند

زمین افتادن یکی از مشکلات اساسی سالمندان است. بسیار پیش آمده که پدر بزرگ یا مادربزرگی با یک زمین خوردن ساده دچار شکستگی دردناک و خطرناک لگن می‌شود. حال شرکت Helite تمهیدی برای این موضوع ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۰

زمین افتادن یکی از مشکلات اساسی سالمندان است. بسیار پیش آمده که پدر بزرگ یا مادربزرگی با یک زمین خوردن ساده دچار شکستگی دردناک و خطرناک لگن می‌شود. حال شرکت Helite تمهیدی برای این موضوع اندیشیده و سعی کرده با تولید کمربند‌هایی مجهز به ایربگ، مشکل سالمندان را حل نماید.

Hip’Air محصول جدید این شرکت، در واقع کمربند‌هایی ایربگ ‌دار است که به یک سنسور مجهز بوده و زمان افتادن را طی۰.۲ ثانیه تشخیص می‌د‌هد. پس از این اتفاق، کمربند ۸۰۰ دلاری یاد شده، دو ایربگ تعبیه شده را باز نموده و سعی می کند که از کاربر محافظت نماید.

این کالا می‌تواند مشکل اساسی از کاربران را حل نماید چرا که بر اساس آمار‌های موجود در سال‌های گذشته، زمین خوردن اصلی‌ترین علت صدمات استخوانی جدی و حتی مرگ سالمندان آمریکایی بوده است. این مهم در سال ۲۰۱۴ موجب شده که سالمندان آمریکایی سالانه ۳۰ میلیارد دلار برای هزینه‌های درمانی خرج کنند.

کارشناسان تخمین می‌زنند که تا سال ۲۰۶۰، جمعیت سالمندان بالای ۶۵ سال به دو برابر موجود خواهد رسید و در آن زمان تولید چنین محصول‌هایی که از رسیدن آسیب‌های جدی جلوگیری می‌کند، می‌تواند مفید باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    800$? ?

مطالب پیشنهادی