ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با GPS و قفل های هوشمند دوچرخه های رایگان کارمندان خود را کنترل می کند

گوگل که به ارائه دوچرخه های رایگان برای کارمندان در مقر خود معروف است، حالا قصد دارد مشکل گم شدن دوچرخه ها را حل نماید. این کمپانی با اضافه کردن ردیاب های  GPS به دوچرخه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۱۰

گوگل که به ارائه دوچرخه های رایگان برای کارمندان در مقر خود معروف است، حالا قصد دارد مشکل گم شدن دوچرخه ها را حل نماید. این کمپانی با اضافه کردن ردیاب های  GPS به دوچرخه های خود و نیز مجهز کردن آنها به قفل های هوشمند امکان باز کردن قفلشان توسط کارمندان از طریق تلفن های هوشمند را فراهم می آورد.

به گزارش وال استریت جورنال کمپانی ساکن ماونتین ویو یک سوم دوچرخه های خود را به این فناوری مجهز کرده و آنها می توانند دریابند که دوچرخه ها تا چه اندازه از مقر شرکت دور شده اند. بر اساس گزارش گوگل در حالی که بسیاری از دوچرخه ها در اطراف ماونتین ویو، محل مقر این کمپانی هستند، ولی برخی دیگر سر از آلاسکا یا مکزیک در آورده اند!

در هر حال علی رغم اینکه گوگل این دوچرخه ها را به رایگان در اختیار کارمندان خود قرار می دهد، و این مسئله برای کارمندان خوشایند است، ولی دزدیده شدن یا قرض گرفتن آن (به مدت طولانی) نیز برای این کمپانی چندان رضایت بخش نیست.

این مسئله موجب شده گوگل تعداد زیادی دوچرخه را از دست بدهد و متحمل ضرر شود. بدین ترتیب انتظار می رود راهکار اخیر جلوی ضررهای شرکت ساکن ماونتین ویو را بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    با دوچرخه رفتن الاسکا؟? ?

مطالب پیشنهادی