ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوش هوشمند U by Moen
تکنولوژی

با Moen کنترل دوش حمام خود را به سیری یا الکسا بسپارید

به لطف کمپانی Moen قرار است حمام خانه های ما نیز هوشمند شوند. قدم اول در این راه نصب سردوش U، محصول تازه این شرکت است که به کمک آن می توانید کنترل دوش حمام ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۵۰

به لطف کمپانی Moen قرار است حمام خانه های ما نیز هوشمند شوند. قدم اول در این راه نصب سردوش U، محصول تازه این شرکت است که به کمک آن می توانید کنترل دوش حمام را به دستیارهای صوتی دیجیتالی چون سیری یا الکسا بسپارید.

در چنین حالتی کاربر می تواند از طریق فرامین صوتی قطع یا وصل جریان آب، شدت و دمای آن را تعیین نماید. ضمن این که نسبت آب سرد و گرم ورودی نیز قابل تعیین خواهد بود.

همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید، سامانه حمام هوشمند U علاوه بر سردوش هوشمند، دارای یک پنل کنترل به همراه نمایشگر است که امکان مدیریت استحمام را به روش سنتی تر و از طریق دکمه ها فراهم می سازد. علاوه بر این ها، تمام کنترل هایی که به آنها اشاره شد از درون اپلیکیشن موبایل اختصاصی Moen نیز فراهم خواهد بود.

U by Moen دوش هوشمند

هنگامی که دما و شدت جریان مورد دلخواه خود را به سامانه U اعلام کنید، آب شروع به خارج شدن از دوش می کند. این روند تا تنظیم دقیق دما و فشار آب ادامه یافته و سپس متوقف می شود تا فرد در زیر سردوش قرار بگیرد.

در حال حاضر کنترل سامانه مذکور از طریق دستیار صوتی الکسا وجود دارد، اما قرار است تا پیش از پایان سال جاری میلادی امکان مدیریت حمام هوشمند Moen به کمک دستیار اختصاصی شرکت اپل یعنی سیری نیز فراهم شود.

دوش هوشمند U by Moen

برای راحتی بیشتر و حالت های مختلف یک حمام مفرح، سازنده تنظیمات پیش فرضی را برای دوش هوشمند تولیدی خود در نظر گرفته. از جمله «حمام ابتدای صبح» یا «دوش آرامش بخش بعد از کار». هنوز قیمت ست کامل سرویس حمام U اعلام نشده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی