ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکیت بورد تک چرخ Onewheel+ XR
تکنولوژی

اسکیت بورد تک چرخ Onewheel+ XR با برد ۲۵ کیلومتری معرفی شد

کمپانی «Future Motion» از آن دست شرکت هایی است که تقریباً در هر دوره انتظار می رود محصولی جالبی را با خود به CES بیاورد. البته اسکیت بورد تک چرخ Onewheel+ XR بیشتر از آن ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۲۰

کمپانی «Future Motion» از آن دست شرکت هایی است که تقریباً در هر دوره انتظار می رود محصولی جالبی را با خود به CES بیاورد. البته اسکیت بورد تک چرخ Onewheel+ XR بیشتر از آن که محصولی جدید باشد، یک به روز رسانی ضروری برای محصولی است که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود.

سازنده در نسخه جدید این اسکیت برد منحصر به فرد، با ایجاد برخی اصلاحات در موتور الکتریکی و تغییر ساختار اساسی در باتری توانسته برد مفید محصول خود را تا دو برابر نسبت به مدل قبلی بهبود ببخشد. به لطف همین به روز رسانی ها، حالا با هر بار شارژ می توانید تا ۲۵ کیلومتر را با این وسیله حمل و نقل جالب طی کنید.

فیوچر موشن همچنین مدعی شده که توانسته قدرت کشش و در نتیجه سرعت نهایی Onewheel+ XR را افزایش دهد. اما باید بدانید که برای لذت بردن از این اسکیت برد الکتریکی تک چرخ می بایست رقم بسیار سنگین ۱۷۹۹ دلاری را پرداخت نمایید. باید توجه داشت که در این رده از محصولات ما اسکوترهای برقی را داریم که با مبالغی بسیار کمتر قابل خریداری هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی