ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تردمیل متصل به اینترنت Peloton Tread معرفی شد؛ مدرن ترین وسیله ورزشی برای دویدن

پلوتون، شرکت ساکن نیویورک که عمده شهرتش را مرهون دوچرخه ثابت متصل به اینترنتش بوده امسال نیز با دست پر به نمایشگاه CES آمده و این بار، از یک تردمیل متصل به اینترنت رونمایی کرده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۴

پلوتون، شرکت ساکن نیویورک که عمده شهرتش را مرهون دوچرخه ثابت متصل به اینترنتش بوده امسال نیز با دست پر به نمایشگاه CES آمده و این بار، از یک تردمیل متصل به اینترنت رونمایی کرده است.

این تردمیل که Peloton Tread نام دارد، می تواند روی صفحه لمسی 32 اینچی HD خود به شما بابت دویدن تمرینات روزانه مخصوصی بدهد. کلیه این تمرینات توسط مربی های واقعی به شما آموزش داده می شوند، هر چند که هدف Tread تنها ارائه تمرینات دویدن نیست و می تواند دوره هایی برای آموزش کوهنوردی و پیاده روی را نیز به شما ارائه کند.

یکی از مزایای Tread نسبت به تردمیل های سنتی این است که به جای دکمه های متعدد، فقط دو دکمه دارد تا کار با آن به سادگی انجام بگیرد. همچنین کمربند این تردمیل به 59 میله ضد شوک مجهز شده تا هنگام استفاده به کمرتان آسیبی وارد نشود، و یک قابلیت هیجان انگیز این که روی آن یک ساندبار برای گوش دادن به موسیقی نیز تعبیه شده است.

تردمیل پلوتون 3995 دلار قیمت گذاری شده که تقریبا دو برابر از دوچرخه ثابت این شرکت گران تر است، هر چند که می توانید آن را به صورت اقساطی و با پرداخت 149 دلار در ماه خریداری کنید.

پلوتون اعلام کرده که به زودی برای خریداران این تردمیل امکانی فراهم می کند تا در کلاس های آموزش دویدن که روی صفحه تردمیل استریم زنده شده و توسط مربیان مجرب برگزار می شود، با پرداخت ماهیانه 39 دلار شرکت کنند. این تردمیل متصل به اینترنت پاییز امسال روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی