ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت TCL نخستین ساندبار مجهز به دستیار صوتی Roku را معرفی کرد

شرکت TCL که با تلویزیون های Roku در بازارهای جهانی و به خصوص آمریکا جولان می دهد، اولین ساندبار هوشمند خودش را هم در CES معرفی کرد. این محصول که با برند «ساندبار هوشمند روکو» ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۰

شرکت TCL که با تلویزیون های Roku در بازارهای جهانی و به خصوص آمریکا جولان می دهد، اولین ساندبار هوشمند خودش را هم در CES معرفی کرد. این محصول که با برند «ساندبار هوشمند روکو» شناخته می شود را می توان پاسخ این شرکت به دستیار گوگل یا الکسا دانست که به ترتیب امکان کنترل تلویزیون های سازگار با کروم کست یا فایر تی وی را دارند.

روکو می خواهد یکپارچگی کاملی بین محصولات صوتی و تصویری خود به وجود آورد و برای این کار فرمان «هِی روکو» را انتخاب کرده است. دستیار سرگرمی روکو امکان کنترل صوتی دستگاه های مبتنی بر Roku OS را میسر می سازد. مثلاً می توانید از ساندبار هوشمند بخواهید هنگام پخش محتوای تصویری، تلویزیون را هم روشن کند یا هنگام پخش موسیقی بدون نیاز به ریموت کنترل، آن را متوقف کرده یا ادامه دهید.

اینها همان کارهایی هستند که می توانید با دستیار گوگل یا آمازون انجام دهید. TCL می گوید ساندبار هوشمند روکو اواخر سال 2018 وارد بازار می شود. البته شرکت سازنده اعلام کرده که محصول نهایی احتمالاً با تصاویری که در این مطلب می بینید تفاوت خواهد داشت، اما با توجه به این عکس ها می توان نتیجه گرفت که ساندبار هوشمند روکو با ساب ووفری شبیه آنچه همراه ساندبار آلتو (Alto) عرضه می شود، وارد بازار خواهد شد.

هنوز هیچ اطلاعی در مورد قیمت این محصول در دست نیست. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از ساندبار هوشمند روکو را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی