ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با هدفون های جدید سونی در نمایشگاه CES بیشتر آشنا شوید

سونی امسال در نمایشگاه CES امسال هم مجموعه ای متنوع از هدفون ها را معرفی کرده است که می توانند توجه دوستداران موسیقی را به خود جلب نمایند. یکی از این محصولات، هدفون Xperia Ear ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۲

سونی امسال در نمایشگاه CES امسال هم مجموعه ای متنوع از هدفون ها را معرفی کرده است که می توانند توجه دوستداران موسیقی را به خود جلب نمایند.

یکی از این محصولات، هدفون Xperia Ear است که البته سال گذشته نمونه اولیه آن رونمایی شد. پس از سال ها تلاش برای حذف صدای محیط و پخش موسیقی در کمال آرامش، سونی تصمیم گرفته رویکردش را عوض کند و سوراخ بزرگی را در قسمت گوشی هدفون ایجاد کرده تا صدای محیط به راحتی از میان آن عبور نماید.

این رویکرد باعث می شود تا بتوانید در حین گوش دادن به موسیقی با کیفیت، به طور عادی با اطرافیان خود نیز به مکالمه بپردازید. البته انتخاب این نوع هدفون ها به سلیقه شخصی شما بر می گردد و به احتمال زیاد، همه طرفدار آنها نخواهند بود، مگر افرادی که نمی خواهند از محیط اطرافشان جدا شوند.

محصول بعدی در خانواده هدفون های سیم دار سونی جای می گیرد. این هدفون به نام MDR-1AM2 تمرکز اصلی خود را روی ارائه صدای با کیفیت و تفکیک شده (های-رزولوشن) قرار داده و از ویژگی های خاصی نظیر حذف نویز بی بهره است.

درون هدفون 1AM2 شاهد درایورهای صوتی 40 میلیمتری جدید سونی هستیم که دیافراگم آنها از جنس پلیمر کریستال مایع با روکش آلومینیومی است و به گفته سونی می تواند فرکانس های 100 کیلوهرتزی را هم تولید کند، اما از آنجا که اصوات بالای 20 کیلوهرتز فراتر از حد شنوایی انسان هستند، ادعای شرکت ژاپنی چندان تأثیری بر نتیجه نهایی نخواهد داشت. قیمت این هدفون برابر 300 دلار تعیین شده است.

نهایتاً سونی مجموعه ای از ایربادهای بی سیم را با کاربرد ورزشی معرفی کرده است که همگی آنها در برابر عرق و رطوبت مقاوم هستند. مدل WF-SP700N که در تصویر زیر می بینید به فناوری حذف نویز دیجیتالی مجهز شده و استاندارد IPX4 را برای مقاومت در برابر قطرات آب و عرق دریافت کرده است. شارژدهی سه ساعته و بیس عمیق از دیگر ویژگی های این هدفون 180 دلاری هستند.

مدل بعدی WI-SP600N نام دارد که قابلیت حذف نویز و استاندارد IPX4 را ارائه می دهد، اما از آنجا که کاملاً بدون سیم نیست، شارژدهی آن به شش ساعت می رسد. قیمت خرده فروشی این هدفون 150 دلار تعیین شده است.

آخرین مدل به نام WI-SP500 نیز استاندارد IPX4 دارد و هشت ساعت کارکرد مداوم را نوید می دهد اما خبری از حذف نویز نیست. با این حال اگر به دنبال هدفون ساده ورزشی هستید، به چیزی بیشتر از این محصول 80 دلاری نیازی نخواهید داشت.

باید اشاره کرد که هر سه محصول فوق از طریق فناوری NFC با موبایل های اندرویدی سینک می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی