ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Misfit
تکنولوژی

کمپانی Misfit از ساعت هیبرید Path رونمایی کرد

کمپانی Misfit یکی از زیر مجموعه های  شرکت نام آشنای Fossil است که در سال های اخیر به جمع کمپانی های تولید کننده ساعت های هوشمند پیوسته و امروز از سومین ساعت خود به نام Path ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۵۰

کمپانی Misfit یکی از زیر مجموعه های  شرکت نام آشنای Fossil است که در سال های اخیر به جمع کمپانی های تولید کننده ساعت های هوشمند پیوسته و امروز از سومین ساعت خود به نام Path رونمایی کرده است.

این ساعت هیبرید در عین حال که از ظاهری آنالوگ برخودار است، قابلیت های یک ساعت هوشمند نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

Path به بندی سیلیکونی با عرض 16 میلیمتر مجهز است که امکان تعویض نیز دارد. روی قاب فلزی و مدور این ساعت نیز کلیدی قرار گرفته که پس از اتصال به موبایل های هوشمند امکاناتی از قبیل پخش موزیک، عکس برداری و غیره را فراهم می کند.Pathدر صورت همگام سازی این گجت با اسمارت فون می توانید اعلان های مرتبط به تماس، پیامک، ایمیل و حتی نوتیفیکشن اپلیکیشن ها را روی ساعت مشاهده کنید.

علاوه بر این می توانید از Path برای رهگیری فعالیت ها نیز استفاده کنید چرا که از سنسورهای سنجش کالری مصرفی، گام شمار، مسافت طی شده، دوره خواب و شتاب سنج سه محوره بهره می برد.

از دیگر قابلیت های این ساعت می توان به مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر و باتری قابل تعویضی اشاره کرد که تا شش ماه قابلیت شارژدهی دارد.

Misfit قرار است ساعت جدید خود را در بهار سال آتی و با قیمت 149.9 دلار روانه بازار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی