ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیبورد و ماوس گیمینگ بیسیم Corsair به همراه پد شارژر چند منظوره‌ معرفی شد

برند Corsair در نمایشگاه CES از سری محصولات بیسیم گیمینگ جدید خود رونمایی نمود که شامل یک صفحه کلید مکانیکی بیسیم، یک ماوس Dark Core RGB و یک ماوس پد می‌شود که مورد آخر می‌تواند گجت‌های مختلف ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

برند Corsair در نمایشگاه CES از سری محصولات بیسیم گیمینگ جدید خود رونمایی نمود که شامل یک صفحه کلید مکانیکی بیسیم، یک ماوس Dark Core RGB و یک ماوس پد می‌شود که مورد آخر می‌تواند گجت‌های مختلف را شارژ کند.

Corsair
صفحه کلید مکانیکی بیسیم جدید K63 که جایزه نوآوری امسال CES 2018 از آن خود کرده است

صفحه کلید مکانیکی بیسیم جدید K63 که جایزه نوآوری امسال CES 2018 را نیز از آن خود کرده است، دارای کلید‌های مکانیکی Cherry MX Red بوده و می تواند از طریق فرکانس بلوتوث ۲.۴ گیگاهرتزی یا کابل USB به گجت مورد نظر وصل گردد.

به ادعا‌ی شرکت سازنده، عمر باتری این صفحه‌کلید که به نور LED قابل تنظیم نیز مجهز است، ۷۵ ساعت خواهد بود. در محصول یاد شده بخش عددی صفحه کلید حذف شده و رمز‌نگاری ۱۲۸ بیتی AES  تعبیه گشته که از Keylogging(در این فرآیند کلیدهای فشرده‌شده بر روی صفحه کلید ذخیره شده که می‌توان اطلاعات تایپ‌شده‌ی کاربران از قبیل رمزهای عبور آن‌ها را سرقت کرد) جلوگیری می کند.

Corsair
لپ‌بورد مخصوص صفحه‌کلید جدید

گیمر‌ها می‌توانند این محصول را به همراه لپ‌بورد مخصوص آن خریداری کنند. نرخ کیبورد یاد‌شده ۱۱۰ دلار بوده و لپبورد مخصوصش  ۶۰ دلار قیمت دارد اما می‌توان باندل این دو گجت را به قیمت ۱۶۰ دلار خریداری نمود.

Corsair
ماوس گیمینگ بیسیم جدید Dark Core RGB

کمپانی Corsair از ماوس گیمینگ بیسیم جدید Dark Core RGB نیز رونمایی نمود که به همراه کیبورد یادشده از اتصال مشترک استفاده‌ کرده و ۲۴ ساعت عمر باتری دارد.

این ماوس از یک حسگر نوری با ۱۶ هزار DPI بهره ‌می‌برد که استاندارد بالایی میان ماوس‌های گمینگ است. دو گریپ و ۹ کلید قابل تنظیم در این محصول تعبیه شده و به مانند بیشتر ابزار گیمینگ مدرن، از نورهای LED بهره می‌برد که می‌توان شکل‌ها و رنگ‌های گوناگونی به خود بگیرد. مدل معمولی این گجت قیمتی معادل ۸۰ دلار دارد.

Corsair
ماوس پد Corsair MM1000 از متد شارژ بیسیم Qi بهره می‌برد

ماوس یاد شده با پد شارژر بیسیم جدید این شرکت نیز سازگار است و برای این قابلیت ویژه باید مدل ۹۰ دلاری آن را خرید. ماوس پد Corsair MM1000 از متد شارژ بیسیم Qi بهره می‌برد و می‌تواند تلفن‌های هوشمندی همچون گلکسی نوت 8، آیفون 8 و آیفون X را شارژ نماید.

این ماوس پد ابعاد ۲۶ در ۳۵ سانتیمتری داشته و به قیمت بالای ۸۰ دلار عرضه‌ می‌شود. البته با این مبلغ می‌توان یک ماوس پد به همراه شارژر بیسیم جدا خریداری کرد اما شاید تجمیع دو قابلیت جذاب در یک گجت، طرفداران پروپاقرص تکنولوژی را وادار به خرید چنین محصولی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    این لپ‌بورد کاربردش چیه؟

  • Tiger
    Tiger | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    110 دلار عالیه،ولی برای اونایی که واحد پولشون دلار هست،نه برای ما که واحد پولمون ریال هست و هر دلار 4200 تومان هست،ینی 110 دلار تقریبا میشه 440 هزار تومن که تقریبا نصف درآمد یه عادم کاااملا معمولی هست.

مطالب پیشنهادی