ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 9 تنها نقطه ضعف آیفون 10 را پوشش خواهد داد؟

هنوز تا عرضه‌ی گلکسی نوت بعدی سامسونگ زمان زیادی باقی‌ مانده اما اکنون شایعاتی جدید راجع به آن مطرح شده است. براساس شایعات بوجود آمده، این محصول تنها نقطه ضعف آیفون 10 و بیشتر موبایل‌های دارای ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

هنوز تا عرضه‌ی گلکسی نوت بعدی سامسونگ زمان زیادی باقی‌ مانده اما اکنون شایعاتی جدید راجع به آن مطرح شده است. براساس شایعات بوجود آمده، این محصول تنها نقطه ضعف آیفون 10 و بیشتر موبایل‌های دارای نمایشگر تمام صفحه‌ را پوشش داده و به همراه حسگر اثر انگشت عرضه خواهد شد، اابته این بار نه در پایین نمایشگر یا در قاب پشتی؛ بلکه در زیر  پنل نمایشگر.تنها نقطه ضعف آیفون X

اخیراً فردی که تا به حال حقایق زیادی از مدل‌های مختلف تلفن‌های هوشمند در شبکه‌ی اجتماعی Weibo چین اعلام نموده با انتشار متنی در توییتر مدعی شده که حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9، زیر نمایشگر آن تعبیه خواهد شد. جالب است بدانید که همین شخص پیش‌تر جزئیاتی راجع به دوربین گلکسی اس 9 فاش کرده بود.تنها نقطه ضعف آیفون X

با این حال اگر توییت یاد شده هم صحیح باشد، اولین باری نیست که شایعه شده سامسونگ چنین قصدی دارد. همچنین کمپانی کره‌ای نیز اولین شرکتی نیست که چنین محصولاتی را در صف تولید سال آتی خود دارد.

البته شرکت Synaptics چند هفته‌ پیش گفته بود که اولین تلفن‌های هوشمندی که حسگر اثر انگشتشان زیر نمایشگر خواهد بود، سال جاری میلادی به بازار می‌آیند. به گفته این کمپانی تولید کننده‌ی حسگر اثر انگشت، ۵ شرکت تولید کننده‌ی موبایل که Vivo یکی از آنها خواهد بود، از این تکنولوژی استفاده خواهند نمود.

تنها نقطه ضعف آیفون X

با توجه به عکس‌های منتشر شده می‌توان مطمئن بود که نسل بعد پرچمداران سامسونگ، یعنی سری موبایل های گلکسی اس 9 جزو این ۵ موبایل نخواهند بود و ممکن است حسگر اثر انگشتش در پشتشان قرار گیرد.

سال قبل نیز شایعه شده بود که حسگر‌های سری گلکسی 8 زیر نمایشگرش تعبیه شود اما بعدها مشخص شد که سامسونگ تنها می‌تواند از این تکنولوژی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ استفاده کند.

تنها نقطه ضعف آیفون X

آیفون 10 جزو‌ اولین تلفن‌های هوشمندی بود که با بهره‌گیری از تکنولوژی Face ID، صورت شخص را اسکن کرده و از این طریق احراز هویت می‌نمود. از این رو اپل اعتقاد نداشت در موبایلی که چنین قابلیت به خصوصی دارد، حسگر اثر انگشت Touch ID تعبیه کند.

البته این احتمال وجود دارد تا زمان عرضه‌ی  گلسی نوت 9 شاهد حضور تلفن‌های هوشمندی باشیم که حسگر اثر انگشتشان در داخل نمایشگر آن‌ها تعبیه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    من که میگم امسال باید دید ال جی چه میکنه

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    ایکس کلی نقطه ضعف داره و بزرگترینش هم صفحه نمایش ناقصه

مطالب پیشنهادی