ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت iOttie از یک شارژر بی سیم جذاب و کامل پرده برداشت

شارژرهای بی سیم موجود در بازار بسیار متنوع هستند، اما هر یک نقطه ضعفی دارد و پیدا کردن محصولی که واقعاً کامل باشد دشوار است. خوشبختانه شرکت iOttie قصد دارد این مشکل را حل کند و ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۰

شارژرهای بی سیم موجود در بازار بسیار متنوع هستند، اما هر یک نقطه ضعفی دارد و پیدا کردن محصولی که واقعاً کامل باشد دشوار است. خوشبختانه شرکت iOttie قصد دارد این مشکل را حل کند و از یک شارژر بی سیم کامل و عالی پرده برداشته است. این محصول مثل بیشتر مدل های بازار از فناوری Qi پشتیبانی می کند، ۱۰ وات جریان خروجی دارد که برای شارژ سریع در هر دو پلتفرم اندروید و iOS کافی است، USB-C دارد که تازه ترین نسل این درگاه به حساب می آید و از همه مهم تر اینکه طراحی زیبایی دارد و ظاهر میز شما را خراب نمی کند! سطح این شارژر جذاب از پارچه جین مانند پوشیده شده و در ۵ رنگ مختلف قابل انتخاب است: خاکستری، سفید، قرمز، سبز و آبی.

یک درگاه USB-C اضافی هم پشت بدنه به چشم می خورد که امکان شارژ یک ابزار دیگر مثل ساعت هوشمند یا هدفون بلوتوث را در کنار تلفن هوشمند شما فراهم می کند. اما عمده ترین ایرادی که می توان از شارژر بی سیم iOttie گرفت این است که آداپتوری در بسته بندی محصول وجود ندارد و لازم است از شارژر موبایل خودتان برای وصل کردن این محصول به برق استفاده کنید. این محصول ضمناً Wireless Fast Charging Pad نام دارد و عرضه آن از اوایل سال جاری میلادی آغاز می شود، اما قیمت فروش هنوز اعلام نشده است.

iOttie علاوه بر این چند شارژر بی سیم دیگر هم به نمایشگاه CES 2018 آورده است، از جمله iON Wireless Fast Charging Stand که از نظر ویژگی ها با محصول قبلی شباهت زیادی دارد اما تلفن هوشمند با زاویه ۶۵ درجه به شکل عمودی روی آن قرار می گیرد تا کاربر قادر باشد نمایشگر تلفن هوشمند را حین شارژ مشاهده نماید. iON Wireless Fast Charging Mini Pad نیز مدل دیگری است که اندازه کوچکتری دارد اما درگاه USB اضافی در اختیار کاربر قرار نمی دهد. ناگفته نماند که قیمت دقیق این دو مدل هم هنوز توسط سازنده اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    خیلی قشنگه ?

مطالب پیشنهادی