ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت MSI از تجهیزات جدید گیمینگ خود در CES 2018 رونمایی کرد

با وجود نقش کلیدی ام اس آی در بازار ورزش های الکترونیکی، این شرکت در زمینه ارائه تجهیزات پی سی بسیار قدرتمندتر از گذشته ظاهر شده است و در CES 2018 شاهد رونمایی از تجهیزات ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۰

با وجود نقش کلیدی ام اس آی در بازار ورزش های الکترونیکی، این شرکت در زمینه ارائه تجهیزات پی سی بسیار قدرتمندتر از گذشته ظاهر شده است و در CES 2018 شاهد رونمایی از تجهیزات جدید این شرکت هستیم.

این کمپانی تایوانی تعداد جدید از محصولات خود را از جمله دو مانیتور گیمینگ خمیده، مادربورد و کارت گرافیک به روز شده و... در نمایشگاه CES 2018 معرفی کرد.

مانیتورهای گیمینگ Optix MPG27C و Optix MPG27CQ

هر دو دستگاه  اولین تلاش ام اس آی برای ورود به بازار مانیتورهای خمیده هستند. هر دو ۲۷ اینچی بوده و هر دو زاویه 1800R دارند. از همه مهم تر این مانیتورهای خمیده از دو ویژگی نرخ ریفرش ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه بهره می برند که تجربه گیمینگ را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.

در بخش پورت ها، گزینه ها متنوع اند: دو پورت اچ دی ام آی، یک دیسپلی پورت، یک پورت یو اس بی B، دو پورت یو اس بی A. فقدان پورت یو اس بی C اما حس می شود.

تنها تفاوت مهم میان دو مانیتور مربوط به رزولوشنشان می شود. MPG27C نمایشگر 1080p دارد اما مدل MPG27CQ از پنل 1440p یا WQHD بهره می برد. هر دوی آن ها دارای طراحی زیبا در بخش پشتی هستند که از برنامه گیم سنس استیل سریز نیز برای تغییر رنگ ها پشتیبانی می کند.

دسکتاپ پی سی نسل هشتمی Trident 3 Arctic

این دسکتاپ یک آپدیت تکراری نسبت به مدل سال ۲۰۱۷ است. تغییر خاصی جز کارت گرافیک Nvidia GTX 1080 و نسل هشتم پردازنده های اینتل مشاهده نمی شود.

کیس گیمینگ Infinite X

کیس گیمینگ Infinite X به نسل هشتم پردازنده های اینتل مجهز خواهد شد. این کیس از لحاظ ظاهری مشابه نمونه های سنتی اش است با این تفاوت که درون آن تفاوت های بسیاری دارد. از همه مهم تر باید بدانید که درون آن قطعات زیر وجود دارد:

کارت گرافیک MSI GeForce GTX 1080 Ti

پردازنده Core i7 -8700K

۱۶ گیگابایت رم

سیستم خنک کننده Silent Storm Cooling 3 PRO

در مجموع ۹ پورت یو اس بی روی این کیس قرار گرفته که یکی از آن ها یو سی بی C است.

مادربورد گیمینگ Z370 Godlike

علاوه بر موارد فوق، ام اس آی قطعات داخلی کیس را هم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته. اولین آن ها مادربورد گیمینگ گادلایک است. این مادربورد ویژگی های متنوعی دارد که هر پی سی گیمری را ترغیب می کند.

ویژگی هایی نظیر سوییچ داخلی، اکستندر وایرلس، چهار جایگاه DDR4 RAM با استیل آرمور و ساپورت Xtreme Audio DAC.

کارت گرافیک گیمینگ GeForce 1080 Ti Lightning

در نهایت، آخرین محصول جدید ام اس آی یک کارت گرافیک جدید است با نام GeForce 1080 Ti Lightning. ام اس آی می گوید که این کارت گرافیک برای نهایت بهره وری و اوورکلاک شدن ساخته شده و از سیستم خنک کننده Tri-Frozr بهره می برد.

قابلیت ویژه دیگر این کارت گرافیک، پشتیبانی از محتوای واقعیت مجازی است که به لطف فناوری Nvidia VRWorks به دست می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی