ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Netgear روتر Nighthawk را برای گیمرهای حرفه ای معرفی کرد

شرکت Netgear که یکی از بزرگ ترین نام های صنعت شبکه در جهان به شمار می رود، همیشه در نمایشگاه CES هم حضور فعالی دارد و سال گذشته سوئیچ و روتر گیمینگ Nighthawk S8000 را ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۰

شرکت Netgear که یکی از بزرگ ترین نام های صنعت شبکه در جهان به شمار می رود، همیشه در نمایشگاه CES هم حضور فعالی دارد و سال گذشته سوئیچ و روتر گیمینگ Nighthawk S8000 را معرفی کرد. این شرکت امسال هم با دست پر آمده و دو محصول جدید را برای جامعه گیمرهای حرفه ای رونمایی کرده است.

در نمایشگاه CES 2018 شرکت Netgear از روتر وای-فای Nighthawk Pro Gaming به شماره مدل XR500 و سوئیچ Nighthawk Pro Gaming SX10 رونمایی کرده است که برای تجربه بازی بدون وقفه و سنگین طراحی و ساخته شده اند.

استریم محتوای 4K روی چند دستگاه از قابلیت های روتر گیمینگ Netgear است

روتر گیمینگ این شرکت توانایی استریم همزمان و بدون تأخیر روی چند دستگاه متصل به شبکه را دارد و می توانید بازی چند نفره با دوستانتان را بدون تأثیر منفی بر عملکرد کلی تجربه کنید. فیلترهای جغرافیایی تعبیه شده در این روتر باعث پایداری ارتباطات محلی (لوکال) می شوند و پردازنده دو هسته ای 1.7 گیگاهرتزی این روتر هم استریم محتوای 4K روی چند دستگاه را به راحتی پشتیبانی می کند.

سرعت ارتباط وایرلس در این روتر به 1733+800 مگابیت بر ثانیه می رسد و وای-فای دوبانده هم برای دو برابر کردن پهنای باند در اختیار شماست. البته ابزارهای متداول برای مدیریت شبکه و بررسی پارامترهای آن نیز در دسترس کاربر قرار می گیرد.

سوئیچ Gaming Pro این شرکت که جایگزین مدل Nighthawk S8000 شده نیز تأخیر نزدیک به صفر را نوید می دهد و پورت های آن به صورت هوشمند بهترین سرعت مورد نیاز شما را تا سقف 10 گیگابیت بر ثانیه ارائه می دهند. حتی امکان تجمیع پورت ها برای افزایش پهنای باند و اولویت بندی جریان داده بر اساس پارامترهای QoS نیز وجود دارد.

Netgear قابلیت کنترل چراغ های LED روی دستگاه را هم در اختیار شما قرار داده تا محیط را بر اساس سلیقه خود نورپردازی کنید. این روتر و سوئیچ در بازار آمریکا، هرکدام به قیمت 300 دلار به فروش می رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی