ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پلتفرم DRVLINE برای خودروهای بدون راننده سامسونگ
تکنولوژی

معرفی پلتفرم DRVLINE؛ راهکار ماژولار سامسونگ برای اتوموبیل های خودران

همزمان با نمایشگاه CES کمپانی سامسونگ از پلتفرم اختصاصی DRVLINE برای اتوموبیل های خودران پرده برداشت. راهکاری که کره ای ها قصد دارند به کمک آن بالاترین سطح هوشمندی (سطح ۵) را برای خودروها فراهم ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

همزمان با نمایشگاه CES کمپانی سامسونگ از پلتفرم اختصاصی DRVLINE برای اتوموبیل های خودران پرده برداشت. راهکاری که کره ای ها قصد دارند به کمک آن بالاترین سطح هوشمندی (سطح ۵) را برای خودروها فراهم سازند.

مقامات سامسونگ می گویند که در طراحی این پلتفرم برای نخستین بار ماژولار بودن و تطبیق پذیری آسان به عنوان اولویت های اول مورد توجه قرار گرفته اند تا از این طریق استفاده از آن در انواع خودروها و با بهره مندی از سخت افزارهای مختلف به راحتی هر چه تمام تر میسر شود.

همان طور که در خلال کنفرانس اختصاصی سامسونگ در لاس وگاس مطرح شد، کمپانی های اتوموبیل سازی و حتی کاربران معمولی ناچار هستند پکیج کامل نرم افزار و سخت افزار هوشمند ساز را از یک توسعه دهنده پلتفرم هوشمند خریداری نماید. این یعنی خریدار ناچار است تمام محاسن و معایب آن پلتفرم را نیز یکجا بپذیرید، ضمن این که اختیار چندانی نیز برای دستکاری و اختصاصی سازی آن نیز نخواهد داشت.

پلتفرم DRVLINE سامسونگ

برای رفع این مشکل سامسونگ پلتفرم DRVLINE را طوری طراحی کرده که خودروسازان می توانند به راحتی آن را با دیگر تکنولوژی های مرتبط از سایر کمپانی ها همگام کنند و خودروی بدون راننده مورد نظرشان را با ویژگی های اختصاصی عرضه نمایند. این قابلیت فقط محصور به نرم افزار نبوده و کمپانی ها در زمینه استفاده از یک سخت افزار خاص و سازنده آن نیز کاملاً مختار خواهند بود.

البته نباید از نظر دور داشت که کمپانی بزرگ سامسونگ به واسطه در اختیار داشتن زیر مجموعه های متعدد، ارائه دهنده طیف وسیعی از همین ابزارهای مورد نیاز برای هوشمند سازی خودروها است. بنابراین استفاده کنندگان از پلتفرم DRVLINE گرچه انتخاب های بیشتری در اختیار دارند، اما به طور حتم محصولات کمپانی کره ای در بالای فهرست انتخاب های آنها قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی