ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هارد درایو جدید سیگیت
علمی

هارد درایو جدید سیگیت با یک نمایشگر مستقل امکان مدیریت فایل را مهیا می کند

سال گذشته سیگیت هارد‌ درایوهای مخصوصی برای پهپاد‌های DJI طراحی کرده بود که می‌توانست از محتویات فیلمبرداری شده نسخه پشتیبان تهیه کند. امسال این شرکت به دنبال موفقیت محصول قبلی، هارد درایو جدیدی با نام LaCie ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

سال گذشته سیگیت هارد‌ درایوهای مخصوصی برای پهپاد‌های DJI طراحی کرده بود که می‌توانست از محتویات فیلمبرداری شده نسخه پشتیبان تهیه کند. امسال این شرکت به دنبال موفقیت محصول قبلی، هارد درایو جدیدی با نام LaCie DJI Copilot معرفی نموده است. هارد درایو جدید سیگیت مجهز به صفحه نمایشی است که مدیریت فایل‌ها را به طور مستقیم ممکن می‌سازد.

هارد درایو جدید سیگیت

این هارد درایو به مانند محصول قبلی، ۲ ترابایت حافظه دارد و می تواند ۶۵ ساعت ویدیو 4K با فریم ریت ۳۰ و ۲۰ هزار عکس با فرمت RAW در خود ذخیره کند.

آنچه Copilot را از محصولات قبلی جدا می‌کند، نمایشگری است که روی آن تعبیه شده و امکان مدیریت فایل‌ها بدون نیاز به گجتی دیگر را محیا می‌کند. این صفحه نمایش لمسی نبوده و با استفاده از اپلیکشین BOSS به کاربر اجازه می دهد ویدیو‌های 4K را با رزولوشن واقعی مشاهده نماید و در صورت نیاز آن‌ها روی یک کارت SD کپی نمایید.

هارد درایو جدید سیگیت
همکاری سیگیت و DJI در نمایشگاه CES 2017

به گفته سیگیت، این دستگاه در واقع فاز دوم همکاری این شرکت با پهپاد‌های DJI بوده که از نمایشگاه CES 2017 شروع شده و بازار هدفش فیلمبرداران حرفه‌ای است که روزانه محتوای ویدیویی زیادی با پهپادها می‌گیرند.

با توجه به تحقیقات صورت گرفته، این فیلمبرداران به دستگاهی نیاز داشتند که بتواند به سرعت و بدون اتصال به گجتی دیگر فایل‌های ویدویی را انتقال دهد. هارد درایو جدید سیگیت که مستقیماً برای حل این مشکل ساخته شده است ۳۴۹ دلار قیمت داشته و تا بهار سال آینده عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی