ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پد تشک Nokia Sleep، کیفیت خواب شما را تحلیل کرده و بهبود می بخشد

کاری که حیات و سلامتی ما به آن بستگی دارد، نباید در اکثر مواقع سخت باشد اما گاهی از اوقات، یک خواب شیرین شبانه می تواند تبدیل به سخت ترین کار دنیا شود. در جریان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۲

کاری که حیات و سلامتی ما به آن بستگی دارد، نباید در اکثر مواقع سخت باشد اما گاهی از اوقات، یک خواب شیرین شبانه می تواند تبدیل به سخت ترین کار دنیا شود. در جریان نمایشگاه CES 2018، کمپانی نوکیا از دیوایسی به نام Nokia Sleep رونمایی کرده که ظاهراً می تواند به مشکلات بی خوابی مصرف کنندگان پایان دهد.

این پد پیشرفته و مجهز به وای فای، زیر تشک خواب قرار می گیرد و نه تنها تحلیل های خود از وضعیت خواب شما را در اختیارتان می گذارد، بلکه قادر به کنترل وسایل هوشمند خانگی از طریق سرویس IFTTT نیز هست. اپلیکیشن Health Mate نوکیا هم حالا با دستیار صوتی الکسا سازگار دارد و بنابراین، اطلاعات مربوط به خواب، فعالیت ها و سایر موضوعات سلامت-محور این اپلیکیشن را می توان از زبان دستیار صوتی محبوب آمازون شنید.

Nokia Sleep اطلاعات مهمی درباره عادت ها و شرایط خواب در دسترس مشتریان قرار می دهد. سنسورهای موجود در دستگاه، چرخه خواب شخص را بررسی و اطلاعاتی نظیر مدت زمان خواب، وقفه های به وجود آمده، خر و پف، شرایط نوری، عمق خواب و حرکات سریع چشمان را به دست می آورد. پس از این، Nokia Sleep امتیازی به کیفیت خواب شما داده و در ادامه، راهکارهایی برای بهبود هرچه بیشتر آن ارائه می دهد.

پد تشک Nokia Sleep قرار است طی سه ماهه نخست سال 2018 با قیمتی کمتر از 100 دلار عرضه شود و امکان خرید آن از طریق وب سایت رسمی نوکیا یا خرده فروشی آمازون مهیا است. از طرف دیگر، دستیار صوتی الکسا از روز گذشته به صورت آزمایشی به اپلیکیشن Nokia Health Mate آمده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی