ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رونمایی از کیا نیرو برقی در CES 2018؛ پاسخ کره ای ها به تسلا مدل 3

برنامه کیا برای عرضه 16 مدل برقی تا سال 2025 و تولید اولین محصول سلول سوختی در سال 2020 حالا با معرفی کانسپت برقی نیرو در CES2018 رنگ واقعیت به خود گرفته است. کیا نیرو ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۰

برنامه کیا برای عرضه 16 مدل برقی تا سال 2025 و تولید اولین محصول سلول سوختی در سال 2020 حالا با معرفی کانسپت برقی نیرو در CES2018 رنگ واقعیت به خود گرفته است.

کیا نیرو برقی شاید در تصاویر مربوطه خودرویی نسبتا عجیب و غیر تولیدی به نظر برسد اما واقعیت این است که این مدل فاصله چندانی تا تولید انبوه ندارد و قرار است در نیمه دوم امسال (2018) به عنوان برادر کیا نشان از هیوندای ای یونیک وارد خط تولید شود.

کیا نیرو

البته در کنار موتور برقی 150 کیلوواتی، باتری های 64 کیلووات ساعتی نیز در بخش زیرین کیا نیرو جا خوش کرده اند و بدین ترتیب پیمایش بیشتری (بیش از 160 کیلومتر) نسبت به مدل های فعلی هیوندای ای یونیک برقی و کیا سول برقی حاصل می شود که نسبت به شورولت بولت و تسلا مدل 3 نیز برتری خواهد داشت.

در فضای داخلی این کانسپت شاهد استفاده از اینترنت نسل 5 هستیم و کیا معتقد است که تا سال 2030 تمام محصولاتش از این طریق با یکدیگر متصل خواهند بود، همچینن صفحه نمایش های بزرگ و مجهز به تکنولوژی تشخیص حالت دست و فرمان مجهز به صفحات لمسی از جمله ویژگی های جالب دیگر کیا نیرو کانسپت هستند.

کیا نیرو برقی

کیا همچنین مانند هیوندای در حال توسعه سیستم رانندگی خودران مخصوص به خود در سطح 4 است و براساس برنامه ریزی می خواهد این تکنولوژی را از سال 2021 در محصولات خود به کار گیرد.

توسعه یک سیستم تشخیص عابرین پیاده و موتورسیکلت سواران و اخطار اتوماتیک صوتی برای ممانعت از ورود ایشان به مسیر کیا نیرو نیز در همین رابطه انجام شده است و در نهایت می توان گفت که براساس شواهد موجود در CES 2018، کره ای ها نه تنها از نظر تکنولوژی های آینده نگر از رقبای ژاپنی و اروپایی عقب نیستند، بلکه احتمال دارد در برخی زمینه های هوشمند سازی خودروها از رقبای نامدار خود پیشی نیز گرفته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    سال ۲۰۲۵ اخبار خودروی داخلی .. سازمان صنعت و معدن تولید محصولات خانواده پراید را ممنوع اعلام کرده است ..
    ( از زیر میز رشوه دریافت میکند )
    سایپا شرایط پیش فروش نقدی و اقساطی پراید را اعلام کرد قیمت ۵۰۰۰۰۰۰۰ ..
    ( دولت تعرفه واردات را به ۳۶۰ درصد میرساند )

  • sina.z
    sina.z | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    #ساینا_برقی ......ما هم از اینا می سازیم ?????

    • Mr. Robot
      Mr. Robot | ۱۹ دی ۱۳۹۶

      سال 2025 ما هنوز ماشین بنزینی سوار میشیم

مطالب پیشنهادی