ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هایسنس دستیار هوشمند گوگل را به تلویزیون های 4K می آورد

در حالی که هایسنس هفته پیش اعلام کرده بود تلویزیون های هوشمند خود در سال 2018 را به دستیار صوتی هوشمند الکسا مجهز می کند، حالا کمپانی از عرضه دو مدل تلویزیون «H10E» و «H9E ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

در حالی که هایسنس هفته پیش اعلام کرده بود تلویزیون های هوشمند خود در سال 2018 را به دستیار صوتی هوشمند الکسا مجهز می کند، حالا کمپانی از عرضه دو مدل تلویزیون «H10E» و «H9E پلاس» با قابلیت پشتیبانی از دستیار های هوشمند گوگل و نیز الکسای آمازون خبر داده است.

 

تلویزیون H10E هایسنس

این دو تلویزیون از کیفیت 4K بهره می برند. H10E نمایشگری 75 اینچی دارد و حداکثر روشنایی 2200 نیت را فراهم می کند که در این زمینه نسبت به نسل پیشین خود پیشرفتی به میزان 1000 نیت را تجربه کرده. در حالی که H9E پلاس در دو سایز 65 و 55 اینچی ارائه می شود و قیمت پایین تری دارد.

تلویزیون H9E پلاس هایسنس

بدین ترتیب این کمپانی سیستم عامل اختصاصی خود را در این دو تلویزیون کنار خواهد گذاشت و سیستم عامل اندروید TV (به همراه دستیارهای هوشمند گوگل و الکسا) را برای آنها در نظر خواهد گرفت.

تلویزیون هوشمند دیگری که قرار است در آینده عرضه شود، «H9E» خواهد بود که از سیستم عامل اختصاصی این کمپانی بهره خواهد برد و تنها دستیار صوتی الکسا برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

در حال حاضر قیمت و زمان عرضه این تلویزیون ها اعلام نشده ولی به نظر می رسد این کمپانی چینی قصد ارائه آنها در بازار آمریکا را نیز داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی