ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپیکر هوشمند و ایرباد JBL نمایشگاه CES
تکنولوژی

نگاهی به اسپیکرهای بلوتوث و ایربادهای ضد آب جدید JBL در CES

کمپانی مشهور JBL در روز اول نمایشگاه CES امسال از چندین مدل مختلف از هدفون ها، ایرفون ها و اسپیکرهای جدیدش رونمایی کرد. در این مطلب قصد داریم نگاهی داشته باشیم به این محصولات و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۷

کمپانی مشهور JBL در روز اول نمایشگاه CES امسال از چندین مدل مختلف از هدفون ها، ایرفون ها و اسپیکرهای جدیدش رونمایی کرد. در این مطلب قصد داریم نگاهی داشته باشیم به این محصولات و قابلیت های جدید آنها.

به طور حتم در اولین نگاه هر کسی به اسپیکرهای هوشمند همراه Clip 3 شرکت JBL با این تنوع رنگی شاد علاقه مند می شود. سازنده می گوید که این بلندگوها با هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت پخش موسیقی را تضمین خواهند کرد.

به لطف قابلیت های حذف اکو و نویز امکان استفاده از این اسپیکرها برای برقراری تماس های صوتی نیز فراهم شده. ضمن این که بدنه پشتی آن با لایه ای از لاستیک چسبنده پوشیده شده تا بتوان با خیال راحت آن را روی هر سطحی حتی لغزنده قرار داد.

اسپیکرهای بلوتوثی Clip 3 از اوایل بهار با قیمت ۶۰ دلار در دسترس خریداران خواهد بود.

اسپیکر بلوتوث Clip 3 شرکت JBL

اگر در سفر نیز به دنبال بهترین کیفیت صدای ممکن با بیسی قدرتمند هستید، به طور حتم اسپیکرهای بلوتوث و ضد آب 2 Xtreme کمپانی JBL یکی از بهترین گزینه ها خواهند بود. ضمن این که با هر بار شارژ تا ۱۵ ساعت پخش مداوم موسیقی را در اختیار خواهید داشت.

علاوه بر اتصال معمول بلوتوث، اسپیکر درشت اندام مورد بحث قابلیت متصل شدن به ابزارهای پشتیبانی کننده از فناوری +Connect را نیز دارد و همانند مدل Clip 3 امکان برقراری تماس صوتی را نیز دارد. اسپیکر بلوتوثی 2 Xtreme در دو رنگ مشکی و سبز عرضه خواهد شد و می توانید آن را از بهار امسال و با پرداخت ۳۰۰ دلار خریداری کنید.

اسپیکر بلوتوث Xtreme 2 شرکت JBL

برند JBL همواره یکی از نخستین انتخاب ها برای ورزشکاران بوده است. سازنده مورد بحث نیز با توجه به این واقعیت در CES امسال از نسل تازه ایرفون های ورزشی خود با بدنه ای از جنس سیلیکون رونمایی کرد. حالا مدل Endurance شامل چهار ایرفون مختلف می شود که هر کدام برای نوعی خاصی از فعالیت های ورزشی مناسب هستند.

مدل با سیم Endurance Run همان طور که از نامش پیداست برای افرادی که به دویدن علاقه دارند طراحی شده و با بهره مندی از استاندارد ضد آب IPX5، سیم ضد گره خوردگی، میکروفن و ریموت به گزینه ای ایدآل برای شنیدن موسیقی در حین دویدن های طولانی بدل خواهد شد. ضمن این که طراحی بدنه آن نیز طوری است که به نظر می رسد در هر شرایطی روی گوش کاربر خود باقی بماند.

ایربادهای Endurance شرکت JBL

سه مدل دیگر یعنی Sprint ، Jump و Dive چون برای ورزش های آبی طراحی شده اند از مقاومت بیشتری در مقابل نفوذ آب برخوردار هستند. مدل Sprint با داشتن یک قطعه آهنربایی در بدنه خود به راحتی به سطوح فلزی می چسبد و احتمال گم شدن را کاهش می دهد.

ایرباد Jump دارای یک قطعه دور گردنی بوده و به محض قرار گرفتن روی گوش اقدام به پخش موسیقی می پردازد. ویژگی برتر مدل Dive نیز داشتن یک گیگابایت حافظه داخلی است که شنیدن موسیقی را بی نیاز از دسترسی به اینترنت و هر ابزار جانبی دیگری ممکن می سازد.

طبق ادعای JBL باتری ایرفون های مدل Endurance تا ۸ ساعت پخش موسیقی را تضمین خواهد کرد. ضمن این که همه مدل ها از فناوری شارژ سریع نیز بهره مند هستند. ارزان ترین مدل از بین این چهار ایرفون مدل Run است که با قیمت ۲۰ دلار قابل تهیه خواهد بود. گران قیمت ترین Endurance هم Dive است که برای تهیه آن می بایست ۹۰ دلار پرداخت نمایید. این ایربادها در پنج رنگ مختلف و از فصل بهار در دسترس خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی