ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با تردمیل 4000 دلاری شرکت Peloton بیشتر آشنا شوید

شرکت Peloton که در زمینه ساخت تجهیزات ورزشی خاص و لوکس فعالیت دارد، در نمایشگاه CES امسال از یک دستگاه تردمیل 4000 دلاری به نام Tread رونمایی کرده که به یک نمایشگر 32 اینچی لمسی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۰

شرکت Peloton که در زمینه ساخت تجهیزات ورزشی خاص و لوکس فعالیت دارد، در نمایشگاه CES امسال از یک دستگاه تردمیل 4000 دلاری به نام Tread رونمایی کرده که به یک نمایشگر 32 اینچی لمسی برای تماشای زنده کلاس های آموزشی یا ویدیوهای مختلف مجهز شده است.

البته برچسب قیمتی بالای این تردمیل ایجاب می کند که کیفیت ساخت و ظاهر بسیار بهتری نسبت به رقبایش داشته باشد. دکمه های تنظیم سرعت و شیب دستگاه با دکمه های لاستیکی جایگزین شده اند که کنترل ساده تر این ویژگی ها را ممکن می سازند، یعنی با هر بار ضربه زدن روی آنها سرعت یا شیب دستگاه یک درجه افزایش یا کاهش می یابد.

بخش متحرک دستگاه از 59 میله آلومینیومی تشکیل شده که روکش لاستیکی ضخیمی آنها را در بر می گیرد و وضعیتی شبیه کف سالن های ورزشی را تداعی می کند. جنس به کار رفته در این تردمیل بسیار نرم و راحت است، یعنی همان چیزی که از یک محصول لوکس انتظار داریم.

زیر نمایشگر 32 اینچی دستگاه یک ساندبار 20 واتی نیز تعبیه شده اما در صورت تمایل می توانید از هدفون های بیسیم یا عادی نیز برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید، یا اینکه سیستم بلوتوث خانگی خود را به تردمیل متصل نمایید.

علاوه بر هزینه هنگفت 4000 دلاری تردمیل Tread باید ماهانه 40 دلار هم برای دسترسی به ویدیوهای آموزشی و تمرینی شرکت Peloton بپردازید که برای کاربران عادی چندان معقول نیست و بیشتر به درد افرادی می خورد که محدودیت خاصی برای پول خرج کردن ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی