ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تثبیت کننده‌ی دوربین Taro
تکنولوژی

لرزشگیر Taro با فناوری فروسرخ سوژ‌ه‌ها را تعقیب می‌کند

امروزه لرزشگیر‌‌ها یا تثبیت‌کننده‌‌های تصویر به مهم‌ترین ابزار در دنیای تصویربرداری ورزشی بدل گشته‌اند. پس از تولید نمونه‌های مشابه این گجت‌ها که فیلمبرداران را در دنبال‌کردن سوژه‌ها یاری می‌دهند، اکنون لرزشگیر Taro در نمایشگاه CES 2018 ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

امروزه لرزشگیر‌‌ها یا تثبیت‌کننده‌‌های تصویر به مهم‌ترین ابزار در دنیای تصویربرداری ورزشی بدل گشته‌اند. پس از تولید نمونه‌های مشابه این گجت‌ها که فیلمبرداران را در دنبال‌کردن سوژه‌ها یاری می‌دهند، اکنون لرزشگیر Taro در نمایشگاه CES 2018 معرفی شده که می‌تواند با استفاده از فناوری فرو‌سرخ سوژه‌ها را تعقیب کند.

لرزشگیر دوربین Taro

تا به امروز بسیاری از فیلمبرداران از لرزشگیرهای Osmo و محصولات DJI راضی‌ بوده‌اند. همچنین کاربر می‌تواند با استفاده از آن‌ها روی سوژه مورد نظر ضربه زده تا Osmo سوژه را دنبال کند. با این حال این ویژگی همواره به درستی عمل نمی‌کند. اگر فرد بسیار سریع حرکت‌ کند یا مانعی در مسیر دید دوربین قرار بگیرد، فرآینده تعقیب توسط Osmo به پایان می‌رسد اما لرزشگیر Taro می‌تواند با استفاده‌ی همزمان از فناوری فروسرخ و هوش مصنوعی روند تعقیب سوژه را بهبود بخشد.

این ابزار که در واقع ماژولی مجهز به فناوری فروسرخ است، به بالای یک دوربین اضافه می‌شود. ورزشکار مورد نظر نیز دستبندی که برچسب اشعه‌ی فرو سرخ دارد به دست خود می‌بندد. سوژه می‌تواند این دستبند را را زیر یا روی لباس خود بپوشد. پس از این، ماژول Taro برچسب را شناخته و به تعقیب سوژه می‌پردازد.

لرزشگیر دوربین Taro

از آنجایی‌که ارتباط میان سوژه و دوربین ارتباطی براساس فناوری فروسرخ است، دوربین می‌تواند ورزشکار مورد نظر را پشت موانع یا درون سایه‌ها نیز بیابد. این تثبیت کننده‌ به ادعای تولیدکنندگانش می‌تواند تا سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت به تعقیب کردن افراد بپردازد.

لرزشگیر دوربین Taro

در نمایشگاه CES امسال ، سه مدل مختلف از لرزشگیر Taro معرفی شده است. مدل نخست با نام Taro T1 به تلفن‌های هوشمند و دوربین‌های گوپرو اختصاص دارد و قیمتی معادل ۳۵۹ دلار خواهد داشت.

لرزشگیر دوربین Taro

مدل دیگر که مختص DSLR ها و دوربین‌های بدون آینه است Taro TX نام گرفته و با نرخ ۹۶۹ دلار عرضه خواهد شد. البته ماژول مجهز به فناوری فروسرخ این محصول که Taro M1 نام دارد به طور جداگانه و با قیمت ۱۷۹ دلار فروخته خواهد شد. این محصولات در اردیبهشت‌ماه سال آینده عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عادل ایزدی
    عادل ایزدی | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    پست مفید بود لایک
    پست مفید نبود دیسلایک

مطالب پیشنهادی