ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماوس گیمینگ Rival 600 حرکات دست در هوا را هم تشخیص می دهد

شرکت SteelSeries که به خاطر طراحی ماوس های حرفه ای گیمینگ شهرت دارد، در نمایشگاه CES امسال از محصولی رونمایی کرده که یکی از مشکلات همیشگی گیمرها را برطرف می کند: ماوسی که حرکات دست ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۵

شرکت SteelSeries که به خاطر طراحی ماوس های حرفه ای گیمینگ شهرت دارد، در نمایشگاه CES امسال از محصولی رونمایی کرده که یکی از مشکلات همیشگی گیمرها را برطرف می کند: ماوسی که حرکات دست را حتی در هوا هم تشخیص می دهد.

گاهی اوقات افراد هنگام بازی ماوس را از جایش بلند کرده و دوباره سر جای خود می گذارند. این موضوع باعث می شود که کرسر دچار جهش شده و به طور ناگهانی روی صفحه حرکت کند.

ماوس Rival 600 به لطف بهره گیری از دو حسگر تخصصی و سیستم ردیابی یک به یک، جلوی این اتفاق را می گیرد و کرسر ماوس را در بازه بلند کردن و بازنشاندن آن روی میز به طور ثابت نگه می دارد.

اگر چه این خصوصیت در ماوس های گیمینگ چیز جدیدی نیست، اما اضافه شدن آن به ماوس های سری Rival مطمئنا می تواند برای گیمرها خبر خوشحال کننده ای باشد. اما در کنار این سیستم ردیابی (که استیل سریز تکنولوژی آن را +TureMove 3 نام نهاده) بدنه ماوس Rival 600 نیز قابل شخصی سازی است.

روی لبه های این ماوس وزنه هایی تعبیه شده که بازیکن می تواند برای تنظیم سنگینی ماوس آن ها را کم و زیاد کند. در مجموع هشت وزنه 4 گرمی وجود دارند که با کم و زیاد کردن آن ها، وزن ماوس می تواند در بازه 96 تا 128 گرم متغیر باشد.

از دیگر خصوصیات این ماوس نیز می توان به CPI 12000، حسگر اپتیکال IPS 350، پردازنده درونی برای ذخیره افکت های نوری، تنظیمات دقیق حساسیت و برنامه ریزی دکمه ها اشاره کرد.

ماوس Rival 600 را می توانید همین حالا با قیمت 79.99 دلار از وبسایت استیل سریز یا آمازون خریداری نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soheil
    soheil | ۲۱ دی ۱۳۹۶

    مگه ما میتونیم از آمازون چیزی بخریم ?

مطالب پیشنهادی