ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

محافظ نمایشگر صفحه نمایش خمیده
تکنولوژی

معرفی بهترین محافظ نمایشگر برای موبایل های با صفحه نمایش خمیده

یکی از مشکلاتی که دارندگان موبایل هایی با نمایشگر خمیده با آن مواجه می شوند پیدا کردن محافظ صفحه نمایشی است که کل پنل را حتی در بخش های خمیده پوشش دهد و به این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

یکی از مشکلاتی که دارندگان موبایل هایی با نمایشگر خمیده با آن مواجه می شوند پیدا کردن محافظ صفحه نمایشی است که کل پنل را حتی در بخش های خمیده پوشش دهد و به این زودی ها از سطح آن جدا نشود. حال کمپانی Zagg موفق شده بعد از دو تلاش ناموفق محافظ نمایشگر واقعاً ایدالی را برای موبایل های پرچمدار برند سامسونگ ارائه نماید.

این محافظ اختصاصی در زیر طلق خمیده خود نوعی چسب ژلاتینی ویژه دارد که محکم به تمام قسمت های شیشه نمایشگر موبایل های سامسونگ می چسبد. برای خرید محافظ نمایشگر مورد بحث با نام نسبتاً طولانی «InvisibleShield Glass Curve Elite» می بایست ۵۰ دلار هزینه کنید، اما در عوض خیال شما از بابت شکستن نمایشگر بسیار گران قیمت گجت پرچمدارتان راحت می شود.

محافظ نمایشگر برای صفحه نمایش خمیده

کمپانی سازنده یعنی Zagg مدعیست که چسب ژلاتینی به کار رفته در این محصول به صورت اختصاصی برای فرمول بندی شده و این مقاوم ترین نمونه ای است که تا کنون در یک محافظ صفحه نمایش موبایل مورد استفاده قرار گرفته.

در حال حاضر محافظ «InvisibleShield Glass Curve Elite» تنها برای موبایل های گلکسی S8 و S8 پلاس و همچنین گلکسی نوت 8 در دسترس است، چرا که این سه موبایل محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات موجود در بازار با نمایشگر خمیده به حساب می آیند. البته امکان دارد در آینده نزدیک شاهد عرضه مدل مناسب برای موبایل پیکسل 2 XL گوگل نیز باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Hossein_Rashnoo
    Hossein_Rashnoo | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

    ایدالی؟ آخه ایدالی؟ واقعا ایدالی؟ مطمئنید ایده‌آلی نیست؟

  • Reza Gamer
    Reza Gamer | ۲۱ دی ۱۳۹۶

    مگه پولم اضافه کرده اخه داداشم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی