ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هاب هوشمند ۲۷ اینچی جنرال الکتریک برای آشپزخانه؛ هودی با قابلیت های پیشرفته

جنرال الکتریک قصد دارد با یک نمایشگر ۲۷ اینچی، آشپزخانه شما را هوشمند کند و با توجه به اینکه بیشتر زمان ما در آشپزخانه پای گاز سپری می شود، این محصول به شکل یک هود ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

جنرال الکتریک قصد دارد با یک نمایشگر ۲۷ اینچی، آشپزخانه شما را هوشمند کند و با توجه به اینکه بیشتر زمان ما در آشپزخانه پای گاز سپری می شود، این محصول به شکل یک هود پیشرفته طراحی شده است. در حقیقت Kitchen Hub یک هود ۶۰۰ دلاری است که بالای اجاق گاز نصب می شود و قابلیت های متنوعی دارد. مثلاً می توانید روی صفحه نمایش آن دستور پخت غذا مشاهده کنید، با دوربین موجود روی بدنه مکالمه تصویری برقرار نمایید، یا اسپیکرهای با کیفیت دستگاه را برای پخش موسیقی به کار گیرید.

برای راحت شدن کار، جنرال الکتریک چند دکمه پایین نمایشگر قرار داده که هر یک کاربر اختصاصی خود را دارد، یکی برای مشاهده وضعیت آب و هوا، دیگری برای دسترسی سریع به فیلم های مورد علاقه و دکمه دیگر که دستور طبخ غذاهای مورد علاقه شما را نمایش می دهد. آخرین دکمه هم +U نام دارد که به لوازم خانگی ساخت جنرال الکتریک متصل می شود و عملکرد آنها را نمایش می دهد، مثلا اینکه ماشین ظرفشویی شما در چه مرحله ای قرار دارد.

هاب هوشمند آشپزخانه جنرال الکتریک از هر دو دستیار دیجیتالی گوگل و آمازون پشتیبانی می کند و قادر است از طریق پلتفرم های Zigbee یا Z-Wave به گجت های هوشمند دیگر متصل شود. به لطف این ویژگی می توانید با دستور صوتی ابزارهای دیگر را کنترل کنید، مثلا از دستیار گوگل بخواهید نور چراغ های هوشمند را کم کند. ناگفته نماند که فروش هاب هوشمند جنرال الکتریک از پاییز آینده آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی