ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هارد پرتابل دو ترابایتی Lacie DJI Copilot برای فیلمبرداران حرفه ای معرفی شد

یک هارد درایو به خودی خود محصول چندان هیجان انگیزی نیست، اما شرکت Lacie (یکی از زیرشاخه های سی گِیت) در CES امسال از هارد پرتابلی رونمایی کرده که هر فیلمبردار حرفه ای را به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

یک هارد درایو به خودی خود محصول چندان هیجان انگیزی نیست، اما شرکت Lacie (یکی از زیرشاخه های سی گِیت) در CES امسال از هارد پرتابلی رونمایی کرده که هر فیلمبردار حرفه ای را به وجد می آورد. این محصول که Lacie DJI Copilot نامگذاری شده یک هارد پرتابل دو ترابایتی است که با خصوصیاتی مثل مموری کارت ریدر، هاب یو اس بی و باتری اضافه می تواند برای فیلمبرداران و عکاسان حرفه ای بسیار کاربردی باشد.

روی پنل کناری این هارد، محفظه ای پلاستیکی به چشم می خورد که با باز کردن آن شاهد یک جک مخصوص شارژ، پورت یو اس بی معمولی، پورت یو اس بی نوع C، پورت میکرو یو اس بی و همچنین یک درگاه حافظه SD خواهید بود.

هر وسیله ای که به این هارد متصل کنید، چه یک کارت حافظه باشد و چه یک فلش، از اطلاعات آن بلافاصله در هارد نسخه پشتیبان تهیه می شود و به لطف یک نمایشگر تک رنگ روی بدنه می توانید در هر لحظه میزان حافظه باقی مانده از دستگاه را نیز چک کنید.

نکته خوب دیگر این که با داشتن این هارد، می توانید آیپد یا آیفون خود را از طریق کابل لایتنینگ به آن متصل کرده و در حالی که دستگاه شارژ می شود به ویرایش و تماشای ویدیوهای خود بپردازید. Lacie DJI Copilot زمانی که به رایانه شما متصل است هم می تواند پذیرای یک حافظه یو اس بی باشد تا بتواند به طور همزمان به محتویات آن نیز دسترسی داشته باشید.

این هارد پرتابل اگرچه به اندازه کافی برای حمل و نقل سبک و کوچک است، اما آنقدر فشرده نیست که بتوانید آن را در کیف دستی یا جیب کاپشن تان بگذارید. همچنین به خاطر داشتن این سطح از امکانات، باید برای خرید آن هزینه بیشتری را نسبت به هاردهای معمولی متقبل شوید. Lacie DJI Copilot قرار است که بهار امسال با قیمت 349 دلار روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی