ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی از سیستم شبکه توری وای فای خود در CES رونمایی کرد

هوآوی فقط اسمارت فون و لپ تاپ نمی سازد، بلکه از این پس می خواهد به حوزه سیستم های شبکه توری وای فای هم وارد شود. در همین راستا شرکت نام آشنای چینی امروز در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۵۴

هوآوی فقط اسمارت فون و لپ تاپ نمی سازد، بلکه از این پس می خواهد به حوزه سیستم های شبکه توری وای فای هم وارد شود. در همین راستا شرکت نام آشنای چینی امروز در CES از سیستم شبکه توری وای فای هیبریدی خود برای خانه ها رونمایی به عمل آورده است.

شبکه توری (Mesh Networking) فناوری مورد علاقه افرادیست که دوست دارند در تمام گوشه و کنار خانه یا محل کار خود سیگنال های وای فای با ثبات دریافت کنند و سیستم Wi-Fi Q2 هوآوی برای رسیدن به همین مقصود طراحی شده است.

Wi-Fi Q2 در دو مدل مختلف به دست مشتریان می رسد، یکی شامل یک بیس و دو ماهواره فرستنده که بر مبنای تکنولوژی  G.hn PLC می تواند چندین گیگابیت داده را از طریق اتصالات الکتریکی، تلفن و کابل های هم محور ارسال کند و دیگری، یک هیبرید سه تایی است که بر مبنای اتصالات بی سیم و سیمی کار می کند.

هوآوی مدعیست که نصب این سیستم به سادگی و در پنج مرحله انجام می گیرد، و می تواند از اینترنت هایی تا سقف سرعت 1867 مگابیت در ثانیه پشتیبانی نماید. این مقدار بسیار بزرگتر از متوسط سرعت اینترنت دنیاست که در آخرین آمار چیزی ما بین 10 الی 20 مگابیت تخمین زده شده است.

اگر ادعای هوآوی صحت داشته و پهنای باند اینترنت خانه شما ظرفیت پشتیبانی از سرعت های بالا را داشته باشد، شکی نیست که با نصب این سیستم سرعت بسیار سرسام آوری را از اینترنت تجربه خواهید کرد.

هوآوی اعلام کرده که زمان سوییچینگ میان فرستنده های سیستم Q2 بسیار سریع و در حد 100 میلی ثانیه است. همچنین این سیستم می تواند در آن واحد از اتصال 192 دیوایس پشتیبانی کرده و تا سقف 16 هات اسپات وای فای ایجاد کند.

از لحاظ امنیتی نیز هوآوی برای این سیستم شبکه توری الگوریتمی طراحی کرده تا در مقابل حملات بروت فورس نفوذ ناپذیر باشد، ضمن این که رمزنگاری وای فای و محافظت با رمز عبور هم امنیت آن را تضمین می کنند.

هوآوی قیمت پک هیبرید سه تایی این سیستم را 349.99 دلار و واحد تک بیس آن را 219.99 دلار در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی