ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلگرام
تکنولوژی

برنامه جاه طلبانه تلگرام برای عرضه 1.2 میلیارد دلار ارز دیجیتالی در آینده نزدیک

تلگرام می خواهد با قدرت هرچه بیشتر وارد عرصه ارزهای دیجیتالی شود. اسناد به دست آمده توسط خبرگزاری های مختلف نشان می دهند این کمپانی برنامه «عرضه اولیه پول دیجیتالی» یا همان ICO را در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۵

تلگرام می خواهد با قدرت هرچه بیشتر وارد عرصه ارزهای دیجیتالی شود. اسناد به دست آمده توسط خبرگزاری های مختلف نشان می دهند این کمپانی برنامه «عرضه اولیه پول دیجیتالی» یا همان ICO را در سر می پروراند.

منابع نزدیک به پایگاه اطلاع رسانی CoinDesk مدعی شده اند تلگرام برنامه دارد 600 الی 700 میلیون دلار را از طریق ICO جمع آوری کند، ضمن اینکه حدود 500 الی 600 میلیون دلار دیگر نیز از طریق پیش فروش به سرمایه گذاران عمده به دست خواهد آمد. با این حساب رقم سرمایه اولیه شبکه ارز دیجیتالی تلگرام به حدود 1.2 میلیارد دلار می رسد.

در این اسناد آمده است که نام پروژه جدید این کمپانی «شبکه باز تلگرام» یا به اختصار TON است که از پروتکل چندمنظوره مبتنی بر فناوری بلاکچین بهره می گیرد و با چندین پروژه دیگر در این حوزه به رقابت می پردازد. با این حال تلگرام به خاطر کاربران زیادی که از طریق اپلیکیشن پیام رسان خود به دست آورده، می تواند نقش تعیین کننده ای در این حوزه داشته باشد.

ارز دیجیتالی جدید تلگرام Gram نام می گیرد و در مجموع 5 میلیارد واحد از آن تولید خواهد شد؛ 44 درصد از طریق ICO به فروش می رسد، 4 درصد برای تیم تلگرام ذخیره می شود، و 52 درصد دیگر نیز به عنوان ذخیره در شبکه حفظ خواهد شد. به احتمال زیاد در ماه مارس سال جاری میلادی (اواخر اسفند) شاهد برپایی این شبکه و عرضه ICO خواهیم بود.

از جمله رقبای برجسته تلگرام در این حوزه پیام رسانی می توان به Status و Kin و در بخش ذخیره سازی غیر متمرکز به Storj اشاره کرد. همچنین پروژه جاه طلبانه دیگری به نام ارکید (Orchid) نیز بر اساس فناوری بلاکچین و به شکل VPN راه اندازی شده که می تواند این حوزه را متحول سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Hamid F
    Hamid F | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    دوستان عزیز
    یکم درباره‌ی ارز دیجیتالی تحقیق کنن
    سال ۲۰۱۸ سال ارز دیجیتالی است
    از این پلکان ترقی عقب نمونید
    فقط با کم برید جلو
    وسوسه نشید
    مثلاً با یه انتخاب درست
    یک میلیون تومان بعد یک سال یا پوچ میشه یا ۱۰۰ میلیون میشه

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    نفهمیدم چی گفته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی