ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بالش هوشمند Somnox شما را برای داشتن خوابی آسوده کمک می کند

از مشکلات خواب رنج می برید؟ شاید بالش هوشمند Somnox بتواند چاره کارتان باشد. این محصول که در نمایشگاه CES توسط یک شرکت هلندی رونمایی شده، رباتی است که می توانید با خود به رختخواب ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۲۵

از مشکلات خواب رنج می برید؟ شاید بالش هوشمند Somnox بتواند چاره کارتان باشد. این محصول که در نمایشگاه CES توسط یک شرکت هلندی رونمایی شده، رباتی است که می توانید با خود به رختخواب برده و در آغوشش بگیرید تا شما را برای داشتن خوابی آسوده کمک کند.

به گفته شرکت سازنده، دانشمندان دریافته اند که نفس کشیدن، صدا و احساس مهر و محبت سه عاملی هستند که در خواب طبیعی انسان نقش مهمی ایفا می کنند و امید می رود که ربات Somnox بتواند هر سه مورد را برای صاحبانش فراهم نماید.

اما شاید از بین عوامل بالا، این بالش هوشمند در ایجاد حس محبت موفق تر باشد چرا که به شکل یک بالش طراحی شده تا فرد استفاده کننده بتواند آن را به آغوش بکشد.

بالش هوشمند Somnox می تواند صدای نفس کشیدن یک انسان را شبیه سازی کند، بنابراین کاربران می توانند ریتم نفس کشیدن خود را با آن تنظیم کرده و در عین حال از این کار آرامش بگیرند.

به غیر از این، Somnox توانایی پخش صدا را هم دارد و می تواند با پخش آهنگ، صدای ضربان قلب، لالایی یا صداهای مخصوص مدیتیشن در به خواب رفتن شما موثر باشد. نکته خوب این که می توانید آهنگ های مورد علاقه تان را نیز در حافظه آن بارگذاری کنید.

این بالش هوشمند استثنایی هنوز وارد بازار نشده، اما می توانید از همین حالا آن را با قیمت 499 یورو پیش خرید کنید. در انتها بد نیست بدانید که بالش Somnox با جمع آوری سرمایه از طریق یک کمپین کیک استارتری به مرحله تولید رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی