ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دل چند مانیتور ظریف و یک حافظه SSD قابل حمل کوچک معرفی کرد

دل در کنار لپ تاپ هیبریدی XPS 15 که در رویداد CES پیش رو معرفی کرده بود، از مانیتورهای فوق باریک خود به همراه یک حافظه SSD قابل حمل نیز رونمایی کرده که به ادعای ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۲

دل در کنار لپ تاپ هیبریدی XPS 15 که در رویداد CES پیش رو معرفی کرده بود، از مانیتورهای فوق باریک خود به همراه یک حافظه SSD قابل حمل نیز رونمایی کرده که به ادعای این کمپانی کوچکترین حافظه از این نوع است که از درگاه تاندربولت 3 بهره می برد.

مانیتورهایی جدید دل در دو مدل ارائه شده اند؛ مدل S2419HM که اندازه 23.8 اینچی دارد و مدل S2719DM با سایز 27 اینچی. هر دو مانیتور از پنل IPS بهره می برند و نوید نمایش 99 درصد از رنگ های محدوده sRGB را می دهند.

این دو مانیتور دل به دو درگاه HDMI و یک درگاه خروجی صدا مجهز شده اند. رزولوشن در مدل 23.8 اینچی 1080p و در مدل 27 اینچی qHD است. هر دو مانیتور از فناوری HDR پشتیبانی کرده و هر دو مانیتور حداکثر میزان روشنایی 600 نیت را ارائه می دهند.

طراحی هر دو مانیتور دل چشم نواز به نظر می رسند. این دو محصول حاشیه نمایشگر بسیار باریکی دارند، به نحوی که در باریک ترین بخش ضخامت تنها 5.5 میلی متر است. بخش پشتی آنها به صورت خمیده طراحی شده و پایه ظریفی برای آن در نظر گرفته شده است.

دو مانیتور یاد شده قرار است با قیمت 299 دلار برای مدل 23.8 اینچی و 499 دلار برای مدل 27 اینچی از 10 بهمن ماه به بازار عرضه شوند.

حافظه SSD دل در دو ظرفیت 500 گیگابایت و 1 ترابایت از 9 اسفند ماه سال جاری به قیمت 439 و 799 دلار روانه بازار خواهند شد. این حافظه ها تنها 16 میلی متر ضخامت دارند و نوید سرعت 2 هزار 650 مگابایت در ثانیه را می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir nori
    amir nori | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    قیمت مانیتورش خوبه ولی ssd واقا گرونه با این پول میشه ۲ترابایت سامسونگ گرفت که خیلی هم جا افتاده تره

مطالب پیشنهادی