ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند ماژولار Blocks
تکنولوژی

بالاخره ساعت هوشمند ماژولار Blocks آماده عرضه به بازار شد

نخستین بار در CES2015 بود که شاهد رونمایی از نمونه اولیه ساعت هوشمند ماژولار Blocks بودیم. حال به نظر می رسد پس از چندین بار تعویق در تاریخ عرضه و گذشت سه سال این محصول ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

نخستین بار در CES2015 بود که شاهد رونمایی از نمونه اولیه ساعت هوشمند ماژولار Blocks بودیم. حال به نظر می رسد پس از چندین بار تعویق در تاریخ عرضه و گذشت سه سال این محصول حالا آماده عرضه به بازار شده است.

ساعت هوشمند مورد بحث جمع آوری سرمایه برای تولید را از سال ۲۰۱۵ و در وبسایت کیک استارتر آغاز کرد و وعده عرضه آن در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ داده شد. پس از عدم موفقیت در آماده سازی و دو بار تغییر موعد عرضه، مدیرعامل کمپانی سازنده در خلال نمایشگاه امسال اعلام کرد که این محصول به زودی در بازار عرضه می شود.

ساعت هوشمند ماژولار Blocks

خرید هسته اصلی شامل پردازنده و بدنه، و نمایشگر دایره ای ۲۵۹ دلار خرج رو دست خریدار خواهد گذاشت، اما سایر قابلیت ها و اجزا در قالب قطعه های بند به صورت زنجیر وار و به انتخاب کاربر به این بدنه اصلی متصل می شوند.

این ماژول های انتخابی می توانند شامل سنسورهای حرکتی، دماسنج، ارتفاع سنج، سنسور ضربان قلب یا چراغ قوه LED، درگاه ورود سیمکارت و... باشد. در حال حاضر شش ماژول با قیمت هر واحد ۳۵ دلار در دسترس خریداران قرار دارد، اما سازنده وعده داده به زودی تنوع این ماژول ها یا به قول خودشان بلوک ها را به شکل چشمگیری افزایش دهد.

ساعت هوشمند ماژولار Blocks

هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای ساعت هوشمند ماژولار Blocks اعلام نشده، اما وعده ورود آن به بازار پیش از پایان سه ماهه نخست سال جاری میلادی داده شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    چه ایده جالبی خیلی خوبه این

مطالب پیشنهادی