ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شرکت Rosie از ربات خانگی Aeolus رونمایی کرد

اگر شما هم زیاد اهل مرتب و تمیز کردن خانه نیستید، ربات جدید شرکت Rosie با نام Aeolus می تواند به شما کمک کند تا لباس هایتان را از کف اتاق جمع کرده و یا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

اگر شما هم زیاد اهل مرتب و تمیز کردن خانه نیستید، ربات جدید شرکت Rosie با نام Aeolus می تواند به شما کمک کند تا لباس هایتان را از کف اتاق جمع کرده و یا حتی زمانی که بیرون هستید از خانه مراقبت کند.

این ربات فعلا در حالت مقدماتی توسعه است و کارهای زیادی جز به دست گرفتن اجسام انجام نمی دهد. با این حال توانایی حمل جارو برقی و تمیز کردن زمین را هم دارد. می تواند به مرور زمان مسائل مختلف را آموخته و بداند که اجازه رفتن به چه قسمت هایی را دارد. اگر به او آموزش دهید که چه اشیایی در چه جایی قرار می گیرند، می تواند زحمت این کار را هم به عهده بگیرد.

از Aeolus به عنوان یک ربات نگهبان نیز می توان استفاده کرد. کافی است چهره افرادی که اجازه تردد دارند را به او بیاموزید و سپس همه چیز را به عهده اش سپرید تا شیفت های شبانه در خانه یا دفترتان داشته باشد. جالب اینکه الکسا هم درون این ربات تعبیه شده.

با توجه به ابعاد و اندازه و کاریی اش، این ربات احتمالا گران قیمت خواهد بود. با این وجود شرکت سازنده هنوز در مورد قیمت دستگاه صحبتی به میان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی