ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر سقفی MoodRoof سامسونگ Harman
تکنولوژی

نمایشگر سقفی MoodRoof؛ ارمغان همکاری سامسونگ و هارمن برای خودروها

کمپانی سامسونگ با همکاری زیرمجموعه جدیدش هارمن (Harman) از نمایشگرهایی جدیدی تحت عنوان MoodRoof برای خودروها رونمایی کرده که در محل سانروف و روی سقف آنها نصب می شوند. همان طور که پیش ترها اشاره ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

کمپانی سامسونگ با همکاری زیرمجموعه جدیدش هارمن (Harman) از نمایشگرهایی جدیدی تحت عنوان MoodRoof برای خودروها رونمایی کرده که در محل سانروف و روی سقف آنها نصب می شوند.

همان طور که پیش ترها اشاره شد هدف اصلی کمپانی کره ای از خرید هارمن ورود جدی تر به بازار خودرو و لوازم جانبی آن بوده و حال به تدریج در حال مشاهده ثمرات این رویکرد جدید هستیم. رویکردی که ظاهراً قرار نیست تنها به سامانه خودران محدود شود. بلکه لوازم جانبی و تکنولوژی های مرتبط با دکوراسیون داخلی خودروها را نیز در بر می گیرد.

جدیدترین دستاورد سامسونگ در این حوزه یک نمایشگر سقفی از نوع QLED با عنوان MoodRoof است که در محل معمول سانروف خودروها نصب می شود و در واقع باید آن را جزوی از مجموعه پلتفرم «کاکپیت دیجیتالی» سامسونگ و هارمان برای اتوموبیل ها به شمار می رود.

نمایشگر سقفی MoodRoof سامسونگ Harman

در پلتفرم مورد بحث کنترل تمام بخش های کابین و حتی عملکردهای فنی خودرو به صورت یکپارچه و از طریق پنلی در مقابل راننده قابل دسترس بوده و به کمک فرامین صوتی می توان به راحتی با آن ارتباط برقرار کرد.

نمایشگر سقفی MoodRoof نیز در راستای تکمیل همین تجربه یکپارچه معرفی شده و علاوه بر توانایی به نمایش درآوردن تصاویر دلخواه، امکان تغییر تصویر به طور همزمان با حال و هوای موسیقی در حال پخش از سیستم صوتی را نیز دارد. در آینده نزدیک اطلاعات فنی بیشتری در این خصوص منتشر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی