ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست Modius برای کاهش وزن
تکنولوژی

رونمایی از هدست Modius برای کاهش وزن و تناسب اندام با چاشنی سرگیجه

ظاهراً کمپانی «Modius Health» باور دارد که چاقی بیش از آن که به میزان فعالیت بدنی شما بستگی داشته باشد، به طرز فکرتان مربوط است! برای همین هم هدستی را طراحی کرده تا به کمک ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

ظاهراً کمپانی «Modius Health» باور دارد که چاقی بیش از آن که به میزان فعالیت بدنی شما بستگی داشته باشد، به طرز فکرتان مربوط است! برای همین هم هدستی را طراحی کرده تا به کمک آن به وزن مطلوب خود دست یابید. البته باید بدانید که این کار بدون عوارض ناخوشایند نخواهد بود.

اساس کار هدست مورد بحث بر تحریک الکتریکی هیپوتالاموس مغز استوار است و از این طریق حس اشتهای کاربر برا خوردن را کاهش می دهد. اما بر اساس تجربه کسانی که از این هدست در نمایشگاه CES استفاده کرده اند، ممکن است در برخی حالت ها استفاده از آن منجر به سرگیجه و سردرد شود.

بر اساس یک باور علمی، مغز هر فردی یک وزن مشخص را به عنوان وزن ایدال در نظر می گیرد و اگر فرد از آن مقدار چاق تر شود، به سرعت می تواند آن را کاهش دهد. حال هدست Modius آمده تا با تغییر این وزن ایدال پیش فرض به کمک سیگنال های مغناطیسی خود، کاهش وزن را برای انسان ها سریع تر و آسان تر نماید.

هدست Modius Health

البته ادعای مورد بحث هنوز به طور قطعی به اثبات نرسیده و همه متخصصین علم پزشکی با آن مواقق نیستند. حتی گفته شده سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیز به هیچ وجه روش های درمانی بر مبنای این ایده را تایید نمی کند. با این وجود کمپانی Modius Health محصول خود را بر همین اساس طراحی و تولید نموده و امیدوار است به کاربران برای رسیدن به تناسب اندام یاری برساند.

کارشناسی دیگر که از نزدیک هدست مورد بحث را در لاس وگاس استفاده کرده می گوید که سیگنال های این دستگاه می تواند حالتی از «بیماری حرکت» را در فرد ایجاد کند. به طور معمول کسانی که دچار این حالت می شوند اشتهای خود را تا حدود زیادی از دست می دهند.

به هر حال هدست Modius در ابتدای راه خود قرار دارد و نمی توان به طور قطعی در مورد کارایی یا عدم کارایی آن برای کاهش سریع و موثر وزن قضاوت کرد. این محصول تا به امروز توانسته سرمایه ای ۲ میلیون دلاری را در وبسیایت جمع سپاری Indiegogo جذب نماید و در صورت تولید انبوه ۴۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی