ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پهپاد سلفی Selfly با ظاهری شبیه به قاب موبایل معرفی شد

تصور کنید با گروهی از دوستان کوهی را فتح کرده‌اید. غروب خورشید و طبعیت بکر لحظه‌‌ای ناب را برای عکاسی بوجود آورده‌است. شما شیئی خود را از جیبتان درآورده و آن را  به پرواز درمی‌آورید. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۵

تصور کنید با گروهی از دوستان کوهی را فتح کرده‌اید. غروب خورشید و طبعیت بکر لحظه‌‌ای ناب را برای عکاسی بوجود آورده‌است. شما شیئی خود را از جیبتان درآورده و آن را  به پرواز درمی‌آورید. شئ یاد شده  در ارتفاعی مناسب قرار گرفته و به عکاسی می‌پردازد. شاید به نظر برسد توصیفات بالا قسمتی از داستان علمی-تخیلی باشد اما با معرفی پهپاد سلفی Selfly این اتفاق امکان پذیر شده است.

این پهپاد اندازه‌ای کوچک دارد که با تا کردن موتور‌های آن به شکل یک قاب یک موبایل در‌می‌آید. در محصول یاد شده‌ی شرکت AEE یک دوربین مخصوص تعبیه شده که با کمک مجموعه‌ای از سنسور‌های سونی می تواند به فیلمبرداری، استریم ویدیو‌، تصویربرداری پاناروما و عکس‌برداری بپردازد.

این گجت می‌تواند از فاصله ۱۴ متری به عکس‌برداری پرداخته، همچنین توانایی ۴ دقیقه پرواز و فیلمبرداری همزمان را در خود دارد و کاربر می‌تواند از جوی استیک‌های مجازی برای کنترل پرواز استفاده کند. البته قابلیت پرواز نقطه به نقطه نیز در سیستم مسیریابی Selfly در نظر گرفته شده است. بدین شکل که می توان محلی را روی دوربین مشخص نمود و به آن دستور داد تا از همان مکان به فیلم‌برداری بپردازد.

پهپاد سلفی Selfly که تا بهار سال آینده به قیمت ۱۳۰ دلار عرضه خواهد شد، به هاب مخصوصی برای شارژ شدن نیاز خواهد داشت که ۳۰ دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی